06

تیر

1405


اقتصادی

05 اردیبهشت 1405 08:55 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، نشریه بیزینس استاندارد گزارش داد دولت هند قصد دارد با هدف دور زدن تحریم های آمریکا، سهام خود در شرکت توسعه بندر چابهار را به دلیل انقضای معافیت از تحریم‌های واشنگتن به یک شرکت ایرانی بفروشد.

بر اساس این گزارش، دهلی نو همچنین در حال بررسی یک گزینه موقت است که بر اساس آن یک اپراتور ایرانی در طول دوره تحریم‌ها بندر را مدیریت می‌کند و پس از آن مدیریت عملیاتی می‌تواند به هند بازگردد.

قرارداد توسعه بندر چابهار ایران با سرمایه گذاری دهلی نو، در سال ۲۰۱۶ زمانی که نارندرا مودی، نخست وزیر هند از ایران دیدار کرد، امضا شد. هدف هند این است که بندر چابهار را به یک مرکز ترانزیتی عمده تحت کریدور حمل و نقل بین المللی شمال-جنوب (INSTC) برای دسترسی به کشورهای آسیای مرکزی و روسیه تبدیل کند.

دیدگاه ها (0)
img
img

معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است

حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان

شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزب‌الله از خاک لبنان عقب‌نشینی می‌کنیم

آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و ده‌ها هزار مفقود

فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد

پروازهای تهران - دبی از 10 تیرماه از سر گرفته می‌شود

بورس هفته را سبز آغاز کرد

سازمان غذا و دارو درباره شامپوهای غیرمجاز هشدار داد

استخدام ۱۰ کارگر ساده و ۲ راننده تراکتور در بندرعباس

ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی در صدر توجه مخاطبان

دعوت به همکاری در آزمایشگاه همکار اداره استاندارد بندرعباس

آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است