بین الملل
وزیر امور خارجه با فرمانده ارتش پاکستان دیدار وگفتگو کرد.
به گزارش صبح ساحل، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه با فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.
گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته با هدف انتقال ملاحظات و دیدگاههای ایران راجع به خاتمه جنگ تحمیلی وارد اسلام اباد شد.
این سفر در واقع در پاسخ به سفر عاصم منیر به تهران انجام میشود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است
حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان
شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزبالله از خاک لبنان عقبنشینی میکنیم
آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و دهها هزار مفقود
فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد
پروازهای تهران - دبی از 10 تیرماه از سر گرفته میشود
بورس هفته را سبز آغاز کرد
سازمان غذا و دارو درباره شامپوهای غیرمجاز هشدار داد
استخدام ۱۰ کارگر ساده و ۲ راننده تراکتور در بندرعباس
ویژهبرنامههای جامجهانی در صدر توجه مخاطبان
دعوت به همکاری در آزمایشگاه همکار اداره استاندارد بندرعباس
آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه
آمادگی فرودگاهها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
آخرین فرصت بهرهمندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید