سیاسی
رئیسجمهوری در پیامی با تبریک به رئیسجمهوری جدید ویتنام، بر آمادگی برای ارتقای سطح روابط دوجانبه و همکاری متقابل در راستای حمایت از چندجانبهگرایی تاکید کرد.
به گزارش صبح ساحل، مسعود پزشکیان در پیام تبریک انتخاب «تو لام» در شانزدهمین دوره مجلس ملی این کشور بهعنوان رئیسجمهوری ویتنام، اظهار کرد: خرسندم که روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام بهعنوان دو کشور مستقل و دارای مواضع اصولی و سیاست خارجی مبتنی بر حقوق بینالملل، احترام متقابل و مسئولیتپذیری در عرصه چندجانبه در کلیه زمینهها، در مسیر درستی قرار گرفته است.
رئیسجمهوری با بیان اینکه باوجود ظرفیتها و توانمندیهای دو کشور، روابط دوجانبه قابلیت فراوانی برای تعمیق و گسترش در راستای منافع مشترک دارد، تاکید کرد: از اینرو، مایلم آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقای سطح روابط دوجانبه و همکاری متقابل در راستای حمایت از چندجانبهگرایی اعلام نمایم.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!