روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) گفت:سپاه هرمزگان موفق به کشف و خنثیسازی بیش از ۱۵ فروند موشک سنگین متعلق به دشمن متخاصم در جریان جنگ تحمیلی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران شد.
به گزارش صبح ساحل، این موشکها عمدتاً از نوع GBU،BLU و دیگر مدلهای پیشرفته آمریکایی بودهاند که به فضل الهی مکانیسم انفجاری آنها به درستی عمل نکرده و به صورت سالم در اختیار نیروهای متخصص قرار گرفت.
پس از عملیات خنثیسازی موفق، این تجهیزات جهت انجام مهندسی معکوس به واحدهای فنی و تحقیقاتی منتقل شدند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است