06

تیر

1405


اجتماعی

08 اردیبهشت 1405 18:41 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مراسم با حضور مقامات و مسئولان ارشد استانی و ملی، شامل محسن کامرانی، رئیس اداره ایمنی و پایش هوشمند حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، سرهنگ محمدی، معاون پلیس راه فرماندهی انتظامی، سرگرد عالی زاده، رئیس پاسگاه پلیس راه بندرحاجی آباد، کارکنان جمعیت هلال احمر و تیم‌های اورژانس و امداد و نجات جاده‌ای برگزار شد.

در این رژه، خودروهای سازمانی و امدادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، پلیس راه و تیم‌های اورژانس حضور داشتند تا همزمان پیام همبستگی و اهمیت حفظ ایمنی در سفرهای جاده‌ای را به هموطنان انتقال دهند.

محسن کامرانی، رئیس اداره ایمنی و پایش هوشمند حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگ ایمنی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، بر ضرورت رعایت استانداردهای ایمنی توسط تمامی رانندگان و دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد.

سرهنگ محمدی، معاون پلیس راه استان، بر اهمیت همکاری و تعامل مستمر بین سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در راستای کاهش سوانح جاده‌ای و ارتقاء سطح ایمنی تأکید نمود.

سرگرد عالی زاده، رئیس پاسگاه پلیس راه بندر حاحی آباد، با قدردانی از همکاری تمامی شرکت‌کنندگان، بر اهمیت فرهنگ‌سازی و ارتقاء آموزش‌های ایمنی در مناطق مختلف جاده‌ای استان هرمزگان تأکید کرد.

این مراسم نمادین، با هدف جلب توجه عمومی و مسئولان به اهمیت ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای و تجلیل از تلاش‌های مجموعه‌های امدادی و انتظامی در حفظ جان مسافران و رانندگان برگزار شد.

این برنامه نمادین نشان دهنده تعهد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در ارتقاء استانداردهای ایمنی و پیشگیری از حوادث جاده‌ای است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید