اجتماعی
وزیر آموزش و پرورش در خصوص سرانجام برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش صبح ساحل، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر تا شهریور شرایط کشور به حالت عادی برنگردد یعنی نتوانیم امتحانات نهایی را تا تقریبا اوایل شهریور تمام کنیم، قطعاً بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، آزمونهای پایه یازدهم و دوازدهم را برای آنکه دانشآموزان یک مقطع بالاتر بروند ، حتماً برگزار میکنیم.
وی افزود: دانش آموزان با استفاده از آزمونهای داخلی فارغ التحصیل و یا وارد پایه دوازدهم میشوند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اطلاعیه قطعی آب روستاهای تحت پوشش خط انتقال آب محرم
اختلال مجدد در خدمات کارتی بانک ملی
۱۸ زندانی جرائم غیر عمد هرمزگان آزاد شدند
همدلی برای روشنایی ایران
سپر جدید صنعت برق در برابر بحرانهای احتمالی
آزادسازی پلاکهای مناطق آزاد این هفته اجرایی میشود
مونتهنگرو مدعی دستگیری یک هکر مرتبط با ایران شد
بازی پرسپولیس و چادرملو با تاخیر برگزار میشود
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ ۵ تیر ۱۴۰۵
پخش فصل جدید «آقای قاضی» بدون بهزاد خلج
بازداشت ۵ متهم در پرونده گوشتهای مدفون
گرمازدگی؛ مشکلی اورژانسی که بیتوجهی به آن جان فرد را تهدید می کند
اسامی جدید محصولات مراقبت از موی فاقد مجوز اعلام شد
قیمت نفت امروز جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در بازار جهانی
آغاز ثبتنام زائران غیرتهرانی برای وداع با رهبر شهید