05

تیر

1405


اجتماعی

20 اردیبهشت 1405 11:20 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: در راستای کمک به بهبود کیفیت زندگی و توانمندسازی اجتماعی خانواده های تحت حمایت در سال گذشته تعداد یک هزار و 423 فقره انشعاب رایگان به مددجویان این نهاد در استان هرمزگان واگذار شده که حدود 89 درصد از انشعاب های رایگان مربوط به آب، برق و گاز و متعلق به مددجویان ساکن در مناطق روستایی بوده است.باسره افزود: از مجموع این انشعابات واگذار شده؛ یک هزار و 25 فقره انشعاب مربوط به برق، 337 فقره مربوط به انشعاب آب و 61 فقره نیز مربوط به انشعابات گاز بوده است که برای ارائه این خدمت، بالغ بر 12 میلیارد و 654 میلیون تومان اعتبار از محل منابع کمیته امداد استان هرمزگان در حوزه حمایت و سلامت خانواده تخصیص یافته و هزینه گردیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان توضیح داد: این خدمات بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات آب، برق، گاز، پروانه ساختمانی، فاضلاب و عوارض شهرداری (برای یک‌بار معاف) ارائه شده که کل هزینه های مربوط به آن توسط کمیته امداد تقبل گردیده است و از زمان اجرایی شدن این قانون و در راستای ارائه مطلوب این خدمات به محرومین به شکل رایگان همکاری خوب و مؤثری از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط با این نهاد صورت گرفته است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال