اجتماعی
بندرعباس دیگر صبر ندارد! صفهای بنزین و گازوئیل از یک مشکل ساده به یک بحران انسانی تبدیل شده است.
مردم عادی که برای کار، خانواده و زندگی روزمره به سوخت نیاز دارند، نباید قربانی سوءاستفاده عدهای شوند که از نبود نظارت کافی استفاده میکنند. اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، نارضایتی عمومی بیشتر خواهد شد و فشار اصلی همچنان بر دوش شهروندان خواهد ماند.
یکی از مخاطبین صبح ساحل با اعتراض گفت: «آقا توروخدا یه فکری به حال پمپ بنزینها بکنید! مشکل شلوغی به کجا رسید؟ کسی توی این شهر نیست مدیریت کنه؟ لطفاً بداد مردم برسید، ما خسته شدیم از این صفهای طولانی!»
«هدف ما حذف کارت آزاد نیست؛ هدف اینه که حق ما ضایع نشه و صفهای چندساعته تموم بشه. اگر این روند ادامه پیدا کنه، نارضایتی عمومی بیشتر میشه و فشار اصلی همچنان بر دوش شهروندای عادی میمونه.»
یکی دیگر از شهروندان با اعتراض به وضع موجود افزود: «مردم خسته شدند پیشنهاد میشه که مسئولان هرچه سریعتر اقدامات عملی انجام بشه مثلا میتوانند ؛ پلاک خودرو هنگام استفاده از کارت آزاد ثبت کنند؛ دفعات سوختگیری را محدود کنند، نازلهای مخصوص کارت شخصی را افزایش دهند، کنترل خودروهای دارای باک اضافه و مصرف غیرعادی و نظارت هوشمند بر جایگاههای پرتردد، این پیشنهادات ساده میتواند بار صف های بنزین را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.
بندرعباس بهعنوان شهری مهم، نیازمند مدیریت دقیقتر و تصمیمهای سریعتره تا حق شهروندان عادی ضایع نشه و صفهای چندساعته کاهش پیدا کنه.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2026؛ فردا چهارشنبه3 تیر
خط لوله ۳ کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در سواحل میناب منهدم شد
فرصت غیرقابل تمدید رفع نقص مدارک آزمون فلوشیپ ۱۴۰۵
اطلاعیه مهم برای شهروندان جاسک؛ انفجارهای کنترلشده از ساعت ۹ تا ۱۲
چگونه بهترین مرکز کوتاهی مو در غرب تهران را انتخاب کنیم؟
برگزاری ایمن مراسمهای محرم با رعایت چند نکته ساده اما مهم
علت پریدن آنتن گوشیها چیست؟
توقیف ۲۴ فقره اموال مرتبط با معاندان خارجنشین
«ماکان نصیری» همچنان مفقودالاثر
غایب مقابل ایران: مدافع مصر ضربه مغزی شد!
ثبتنام ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی آزمونهای نهایی آغاز شد
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ دوم تیر ماه
اعلام محدودیتهای ترافیکی عاشورای حسینی در بندرعباس
سهلانگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید