02

تیر

1405


اجتماعی

29 اردیبهشت 1405 09:29 0 کامنت

مردم عادی که برای کار، خانواده و زندگی روزمره به سوخت نیاز دارند، نباید قربانی سوءاستفاده عده‌ای شوند که از نبود نظارت کافی استفاده می‌کنند. اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، نارضایتی عمومی بیشتر خواهد شد و فشار اصلی همچنان بر دوش شهروندان خواهد ماند.

یکی از مخاطبین صبح ساحل با اعتراض گفت: «آقا توروخدا یه فکری به حال پمپ بنزین‌ها بکنید! مشکل شلوغی به کجا رسید؟ کسی توی این شهر نیست مدیریت کنه؟ لطفاً بداد مردم برسید، ما خسته شدیم از این صف‌های طولانی!»

«هدف ما حذف کارت آزاد نیست؛ هدف اینه که حق ما ضایع نشه و صف‌های چندساعته تموم بشه. اگر این روند ادامه پیدا کنه، نارضایتی عمومی بیشتر می‌شه و فشار اصلی همچنان بر دوش شهروندای عادی می‌مونه.»

یکی دیگر از شهروندان با اعتراض به وضع موجود افزود: «مردم خسته شدند پیشنهاد می‌شه که مسئولان هرچه سریع‌تر اقدامات عملی انجام بشه مثلا می‌توانند ؛ پلاک خودرو هنگام استفاده از کارت آزاد ثبت کنند؛ دفعات سوخت‌گیری را محدود کنند، نازل‌های مخصوص کارت شخصی را افزایش دهند، کنترل خودروهای دارای باک اضافه و مصرف غیرعادی و نظارت هوشمند بر جایگاه‌های پرتردد، این پیشنهادات ساده می‌تواند بار صف های بنزین را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

بندرعباس به‌عنوان شهری مهم، نیازمند مدیریت دقیق‌تر و تصمیم‌های سریع‌تره تا حق شهروندان عادی ضایع نشه و صف‌های چندساعته کاهش پیدا کنه.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال