03

تیر

1405


ورزشی

26 خرداد 1405 20:22 0 کامنت

در این نشست ، مهم‌ترین مسائل و برنامه‌های پیش روی هیئت ووشو استان از جمله توسعه ورزش قهرمانی و همگانی ، استعدادیابی ، آموزش مربیان و داوران ، حمایت از ورزشکاران مستعد ، برگزاری رویدادهای ورزشی و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. مهدی فولادی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه‌های هیئت ووشو استان ، بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان از طرح‌های توسعه‌ای این رشته تأکید کرد و خواستار تداوم روند رو به رشد ووشو در استان شد .

در ادامه ، فرشید باوقار رئیس هیئت ووشو هرمزگان گزارشی از عملکرد ، برنامه‌ها و دستاوردهای هیأت ارائه کرد و اعضای هیأت رئیسه نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در راستای ارتقای سطح فنی و مدیریتی ووشو استان مطرح کردند .این نشست در فضایی کارشناسی برگزار شد و بر گسترش همکاری‌های مشترک میان اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ووشو هرمزگان برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تأکید شد.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است