02

تیر

1405


ورزشی

31 خرداد 1405 19:07 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، امیری پس از توافق با مدیران امور ورزش فولاد هرمزگان به عنوان سرمربی تیم فوتسال بزرگسالان فولاد هرمزگان، در رقابت‌های لیگ برتر کشور فصل آینده معرفی شد.

علی امیری در پنج فصل گذشته سکان هدایت فولادی‌ها را بر عهده داشت و سومین فصل حضور خود به عنوان سرمربی بر روی نیمکت قرمزپوشان در لیگ برتر کشور تجربه می کند.

امیری توانست فصل گذشته در عملکردی درخشان تیم فولاد هرمزگان را به رتبه ششم مسابقات لیگ برتر کشور برساند.وی سابقه مربیگری در تیم‌های آیندگان هرمزگان و آذرخش بندرعباس نیز در کارنامه دارد.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک