ورزشی
علی امیری پس از توافق با مدیران امور ورزش فولاد هرمزگان به عنوان سرمربی تیم فوتسال بزرگسالان فولاد هرمزگان، در رقابتهای لیگ برتر کشور فصل آینده معرفی شد.
به گزارش صبح ساحل، امیری پس از توافق با مدیران امور ورزش فولاد هرمزگان به عنوان سرمربی تیم فوتسال بزرگسالان فولاد هرمزگان، در رقابتهای لیگ برتر کشور فصل آینده معرفی شد.
علی امیری در پنج فصل گذشته سکان هدایت فولادیها را بر عهده داشت و سومین فصل حضور خود به عنوان سرمربی بر روی نیمکت قرمزپوشان در لیگ برتر کشور تجربه می کند.
امیری توانست فصل گذشته در عملکردی درخشان تیم فولاد هرمزگان را به رتبه ششم مسابقات لیگ برتر کشور برساند.وی سابقه مربیگری در تیمهای آیندگان هرمزگان و آذرخش بندرعباس نیز در کارنامه دارد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها
پیروزی یک نیمه ای آرژانتین مقابل اتریش
اعلام برنامه دستهروی و اجتماعات روز تاسوعا در شهرستانهای هرمزگان
پینگپنگ بازان اعزامی به بازیهای آسیایی مشخص شدند
اعلام جزئیات مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی و محدودیتهای پروازی
فروش مزایدهای ۶ محصول بهمنموتور از شنبه کلید میخورد
سالن آمفی تئاتر جاسک تجهیز و بهسازی میشود
دو دختر هرمزگانی در جمع ملی پوشان قرار گرفتند
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
هشدار پلیس آگاهی نسبت به سرقت در تجمعهای عزاداری
بازی ایران بلژیک در ترافیک اینترنت رکورد زد/ شکست طلسم ۸۸ روزه
سازمان لیگ فوتبال: سهمیه سوم آسیا به قهرمان تورنمنت ۳ جانبه میرسد
قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک