ورزشی
دوره آزمون مربیگری و ارتقای کمربند دان جوجیتسو به میزبانی استان تهران، طی دو روز برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، این دوره تخصصی با هدف ارتقای سطح فنی مربیان، تربیت نیروهای متخصص و توسعه ساختار حرفهای این رشته در سطح کشور برگزار شد و رئیس کمیته جوجیتسو استان و نمایندگان هرمزگان در این دوره شرکت کردند.
آذر حمزهای، رئیس کمیته جوجیتسو استان، با هدف ارتقای دانش فنی و دریافت مدارک عالیه، در بخش مربیگری این دوره حضور یافت. حضور ایشان به عنوان متولی این رشته در استان، نشان دهنده عزم جدی هرمزگان برای توسعه علمی و عملی جوجیتسو است.
همچنین در بخش آزمون ارتقای دان، نازنینزهرا خادمی و حنانه سادات محمدی دیبا به عنوان نمایندگان بانوان استان هرمزگان در این دوره شرکت نموده و پس از طی مراحل ارزیابی و احراز شایستگیهای فنی، به رقابت با دیگر شرکتکنندگان پرداختند.
حضور نمایندگان استان در این آزمونهای ملی، گامی موثر در مسیر ارتقای دانش فنی، تربیت مربیان توانمند و تقویت جایگاه جوجیتسو استان هرمزگان در سطح کشور به شمار میرود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها
پیروزی یک نیمه ای آرژانتین مقابل اتریش
اعلام برنامه دستهروی و اجتماعات روز تاسوعا در شهرستانهای هرمزگان
پینگپنگ بازان اعزامی به بازیهای آسیایی مشخص شدند
اعلام جزئیات مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی و محدودیتهای پروازی
فروش مزایدهای ۶ محصول بهمنموتور از شنبه کلید میخورد
سالن آمفی تئاتر جاسک تجهیز و بهسازی میشود
دو دختر هرمزگانی در جمع ملی پوشان قرار گرفتند
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
هشدار پلیس آگاهی نسبت به سرقت در تجمعهای عزاداری
بازی ایران بلژیک در ترافیک اینترنت رکورد زد/ شکست طلسم ۸۸ روزه
سازمان لیگ فوتبال: سهمیه سوم آسیا به قهرمان تورنمنت ۳ جانبه میرسد
قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است