03

تیر

1405


اجتماعی

01 تیر 1405 12:49 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، استانداری هرمزگان از اجرای طرح حذف کارت سوخت آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت بندرعباس خبر داد. بر اساس این طرح، از روز اول تا پانزدهم هر ماه، کارت سوخت آزاد در تمامی جایگاه‌های مرکز استان در دسترس نخواهد بود و سوخت‌گیری صرفاً با کارت سوخت شخصی انجام می‌شود.
بر اساس اعلام استانداری، این طرح به صورت کامل در بندرعباس اجرا خواهد شد. همچنین اجرای آن در سایر شهرستان‌های هرمزگان به تشخیص و اختیار فرمانداران هر شهرستان خواهد بود.
مسئولان از شهروندان خواسته‌اند برای جلوگیری از هرگونه مشکل در زمان سوخت‌گیری، کارت سوخت شخصی خود را همراه داشته باشند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید