اجتماعی
مدیر کل داروی سازمان غذا و دارو، بر رعایت دقیق استانداردهای ماندگاری اقلام حیاتی در انبارهای تأمینکنندگان تأکید کرد.
به گزارش صبح ساحل، دکتر اکبر عبداللهی اصل با اشاره به تعهدات قراردادی شرکتهای تامین کننده و مفاد بند الف ماده ۷۱ قانون برنامه هفتم پیشرفت، ضوابط جدیدی را برای حفظ کیفیت داروهای استراتژیک کشور تشریح کرد.
وی خاطرنشان کرد: شرکتهای تأمینکننده موظفند داروهای تحت پوشش را همواره با حداقل دو سوم عمر قفسهای نگهداری کنند و در صورت کاهش تاریخ انقضا، بدون تاخیر نسبت به جایگزینی اقلام اقدام نمایند.
مدیر کل داروی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: مسئولیت هرگونه خسارت ناشی از انقضای دارو یا افت کیفیت آن، چه در انبار تأمینکننده و چه در انبار شرکتهای پخش، مستقیماً متوجه شرکت تأمینکننده خواهد بود.
بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی همچنین از شرکتهای تامین کننده ذخایر راهبردی خواست این تمهیدات را جهت تضمین دسترسی پایدار به داروهای حیاتی و جلوگیری از اتلاف منابع ملی اجرا به نحو مطلوب کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
دفترچه انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی اصلاح شد
پزشکیان به پاکستان میرود
اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی درباره آخرین وضعیت پرداخت حقوق خرداد و دریافت فیش حقوقی
هشدار وزارت بهداشت درباره کلاهبرداری با وعده «فروش صندلی»
بورس امروز هم قرمز شد
هشدار سازمان محیط زیست به شرکتهای حملونقل؛ انتقال غیرقانونی حیات وحش جرم است
۳۰ درصد جمعیت ایران تا ۱۴۳۰ پیر میشود
بونکر حامل گاز مایع قاچاق در توقیف پلیس میناب
جابهجایی ۲۶۶ هزار مسافر در مسیر جزایر هرمزگان در ایام جنگ
کشف کالای قاچاق ۳۵ میلیارد ریالی در پوشش بستههای پستی در بندرعباس
کشف یک «اَبَر انگل» عجیب برای نخستین بار
امکان برگزاری امتحانات در شهر محل سکونت دانشجویان فراهم شد
مهلت ثبتنام ترم تابستانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد
«صورتی جیغ» چطور رنگ جام جهانی شد؟
کشف و معدوم سازی بیش از ۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است