ورزشی
از سوی سرمربی تیم ملی نونهالان جودو بانوان ۲۳ جودوکار به اردو دعوت شدند و در بین دعوت شدگان دو نماینده از هرمزگان در جمع ملیپوشان حضور دارند.
به گزارش صبح ساحل، اردوی آمادهسازی تیم ملی جودوی نونهالان دختر ایران با حضور ۲۳ ورزشکار منتخب از سراسر کشور، از ۱۱ تا ۱۷ تیرماه به میزبانی شهرستان خمینیشهر برگزار خواهد شد.
این اردو با هدف آمادهسازی و ارتقای سطح فنی جودوکاران منتخب برگزار میشود و ملیپوشان زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرینات تخصصی خواهند پرداخت. هدایت این اردو بر عهده تکتم بیدل به عنوان سرمربی و زهرا نورالهی به عنوان مربی خواهد بود.
در میان نفرات دعوتشده، آرمیتا نبئی و زهرا کشاورز از هرمزگان به این اردو دعوت شده اند و در کنار سایر استعدادهای برتر کشور، تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها
پیروزی یک نیمه ای آرژانتین مقابل اتریش
اعلام برنامه دستهروی و اجتماعات روز تاسوعا در شهرستانهای هرمزگان
پینگپنگ بازان اعزامی به بازیهای آسیایی مشخص شدند
اعلام جزئیات مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی و محدودیتهای پروازی
فروش مزایدهای ۶ محصول بهمنموتور از شنبه کلید میخورد
سالن آمفی تئاتر جاسک تجهیز و بهسازی میشود
دو دختر هرمزگانی در جمع ملی پوشان قرار گرفتند
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
هشدار پلیس آگاهی نسبت به سرقت در تجمعهای عزاداری
بازی ایران بلژیک در ترافیک اینترنت رکورد زد/ شکست طلسم ۸۸ روزه
سازمان لیگ فوتبال: سهمیه سوم آسیا به قهرمان تورنمنت ۳ جانبه میرسد
قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است