05

تیر

1405


اجتماعی

05 تیر 1405 18:04 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، پس از سال‌ها انتظار و طرح مطالبات متعدد از سوی مردم هرمزگان، به‌ویژه ساکنان جزایر و فعالان اقتصادی، روند آزادسازی تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم به مرحله نهایی رسیده است.بر اساس اخبار دریافتی، این طرح که از مطالبات دیرینه مردم استان به شمار می‌رود، در هفته جاری وارد فاز اجرایی خواهد شد. پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌های انجام‌شده در سطح ملی و استانی، نقش مهمی در تسریع روند اجرای این تصمیم داشته است.

آزادسازی تردد خودروهای مناطق آزاد می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر تسهیل رفت‌وآمد شهروندان، کاهش محدودیت‌های تردد، رونق گردشگری و تقویت فعالیت‌های اقتصادی در هرمزگان داشته باشد.کارشناسان معتقدند اجرای این طرح علاوه بر افزایش تعامل میان سرزمین اصلی و مناطق آزاد، به توسعه تجارت، جذب سرمایه‌گذاری و ارتقای ظرفیت‌های گردشگری استان نیز کمک خواهد کرد.اکنون بسیاری از شهروندان هرمزگانی در انتظار اعلام جزئیات نهایی و آغاز رسمی اجرای این طرح هستند؛ تصمیمی که می‌تواند پس از سال‌ها انتظار، به یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی در استان پاسخ دهد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال