حوادث
مدیر بنادر شرق هرمزگان گفت: وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است و خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکلههای آن وارد نشده است.
به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا محمد حسینی تختی اظهار کرد: بندر سیریک روال طبیعی و عادی دارد و در ساعات اخیر خسارتی به تجهیرات و محوطههای آن وارد نشده است.
وی افزود: وضعیت در بندر سیریک عادی است.
ساعتی پیش صدای انفجارهایی در حوالی سیریک شنیده شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک