12

مهر

1403


ورزشی

25 شهریور 1391 09:20 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _  هفته سوم مسابقات ليگ برتر فوتبال ساحلي در حالي پيگيري شد كه از همين هفته هاي ابتدايي حساسيت به اوج خود رسيده است و با توجه به اين كه در پايان مسابقات ليگ برتر اين فصل از هر گروه دو تيم به مسابقات ليگ يك سقوط مي كنند تلاش براي رهايي از اين سقوط سبب شده رقابت هاي داغي را روي ماسه هاي داغ شاهد باشيم.

 

در هفته سوم تیم فوتبال ساحلی ویژن هرمزگان که یک برد ویک باخت در کارنامه خود دارد مقابل تیم ویژن تهران صف آرایی کردوموفق شد به دومین پیروزی خودش دست پیدا کند.

 

 نبرد ويژن ها در حالي كه مي رفت به سود تهراني ها خاتمه يابد روي يك ضربه كرنر به روي پاشنه چرخيد تا در پایان اين ويژن هرمزگان باشد تا در وقت اضافه تير خلاص را شليك نمايد و همنام تهراني خود را ناكام بدرقه نمايد.

 

دراین بازی  حمید رضائی ، سجاد عبدا...پور ، جاسم زارعی (2) برای ویژن هرمزگان گلزنی کردند وگل های ویژن تهران را هم  احمد شاد ،ميثم شادپور و مهدي زارع به ثمررساندند.

 

در سایر دیدارهای گروه جنوب گلساپوش یزد چهاربردو پرسپولیس شیراز را شکست داد.شهرداری تیران اصفهان  در گناوه موج این شهررا پنج بردو مغلوب کرد.

 

دريانوردان بوشهر 5 بر دو صنعت كشاورزي مباركه را ازپیش رو برداشت.در جدول رده بندی این گروه گلساپوش یزد با 9امتیازصدرنشین است و تیم ویژن هرمزگان با 6 امتیاز وتفاصل گل کمتر نسبت به تیم های  اول تا سوم در مکان پنجم قرار دارد.

 

دیدگاه ها (0)
img