12

مهر

1403


ورزشی

30 شهریور 1391 08:31 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ تیم فوتبال میناب طیور کار خود در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور  با غلبه بر شهرداری لنگرود آغاز کرد.

در نخستین هفته از رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تیم میناب طیور که امتیاز منطقه ویژه را خریداری کرده است  با نتیجه یک بر صفر مقابل شهرداری لنگرود به برتری رسید.

در این دیدار که با حضور حدود سه هزار تماشاگر مینابی در زمین ورزشی شهرداری میناب برگزار  شد، دو تیم بازی بسیار نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما در پایان این تیم میزبان بود که در دقایق پایانی به برتری رسید.رضا کریمی بازیکن شماره چهار تیم میناب طیور در دقیقه 91 تک گل این مسابقه را به ثمر رساند.سرمربی تیم دسته دومی میناب طیور پس از پایان این دیدار گفت: برای معرفی فوتبال میناب به کشور و ورود به لیگ حرفه ای سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داریم. افزود: همه اعضای تیم برای به دست آوردن اولین برد در اولین بازی این تیم در لیک دسته دوم کشور  مقابل تیم شهرداری لنگرود هم پیمان شده بودند.

برمک با اشاره به پتانسیل موجود درشهرستان میناب بیان داشت:تمام تلاش ما در سال نخست حضور این تیم در فوتبال حرفه ای کشور حصول نتیجه و بدست آوردن امتیاز است، اما در برنامه های میان مدت و دراز مدت با توجه ویژه به تیم های پایه و نوجوان و استفاده از استعدادهای بالقوه در بین جوانان مینابی و منطقه برای حضور مقتدرانه در لیگ های معتبر کشور برنامه ریزی کرده ایم.

برمک از ترکیب 27نفره تیم میناب طیور خبردادو اظهار داشت: در این تیم که با انتخاب شش نفر از رده امید، سه نفر زیر 23 سال و 18 نفر بزرگسال بسته شده است تعداد 12 بازیکن بومی مینابی حضور دارند که طی برگزاری یک دوره تست استعداد یابی در شهرستان انتخاب و به تیم راه یافته اند.وی همچنین ادامه داد: با توجه به جذب و انتقال بازیکنان قبلی این تیم به تیم های دیگر استان و کشور ،مابرای رسیدن به اهداف تیم که همان نتیجه گیری و ارتقا به لیگ دسته یک کشوری است از15بازیکن مطرح شهرستانی در ترکیب تیم استفاده کرده ایم.

وی افزود: من به همه مینابی ها و فوتبال دوستان این منطقه اطمینان می دهم که تمامی نفرات این تیم با نظر فنی و کارشناسی و بدون دلال بازی  انتخاب شده اند و بنده هیچ کاه برای معرفی خودم با هیچ کس به زدو بند نیازی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال میناب طیور در ادامه بیان داشت:هرتیم فوتبال برای حرفه ای شدن نیازمند تامین امکاناتی است، که البته تامین خواسته های ما برای پیشبرد اهداف تیم در شهری با این بضاعت بد نیست، اما بزرگترین مشکل فوتبال میناب کمبود زمین استاندارد است و درحال حاضر در تنها زمین نسبتا مناسب این شهر تیم ما هم باید تمرین کند و هم بازی های رسمی این تیم برگزار می شود و این در حالی است که چندین تیم دیگر هم در طول هفته از این زمین استفاده می کنند که این موجب ازبین رفتن کیفیت چمن خواهد شد.

برمک در ادامه از آماده نبودن سکوهای ورزشگاه و رختکن زمین ورزشی شهرداری این شهر به عنوان دیگر مشکلات پیش روی برگزاری مسابقات خبرداد و افزود: با تمام مشکلات و سختی های موجود تمام اعضا و دست اندرکاران تیم تلاش دارند تا در تحقق اهدف این تیم حرکت مثبت داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور مسئولان به خصوص شهردار و نماینده مردم شهرستان در بین بازیکنان تیم، بزرگترین دلگرمی و انگیزه برای ما است و این خیلی مهم است  که مسوولان استانی و شهرستانی از ما حمایت دارند.

برمک با بیان این که من به کادر فنی تیم اعتماد کامل دارم، اظهار داشت: خاکی که ما امسال در لیگ دسته دوم کشور می خوریم و زحماتی را که همه دست اندرکاران و بازیکنان تیم متحمل می شوند،  سال آینده به بار خواهد نشست.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 70تیم فوتبال در شهرستان میناب خاطر نشان کرد: برنامه داریم تا درکنار تربیت بازیکن در تیم های پایه ،مربیان خوب ،کاربلد و متعهدرا نیز با استفاده از پتانسیل شهرستان به کشور معرفی کنیم.

ازجمله حاشیه های این دیدار می توان به نبود سکوی تماشاگران در ورزشگاه اشاره کرد. زمین ورزشی شهرداری میناب فاقد سکوی تماشاگران است و هواداران میناب طیور این مسابقه را از روی دیوارهای اطراف زمین مسابقه تماشا کردند. درروزی که گرمای هوا اجازه نمی داد تا هوداران مینابی به خوبی مسابقه را دنبال کننتد حتی یک لیوان آب خوردن هم نبود که هوداران بنوشندومجبور بودند دربین دونیمه  به نزدیک ترین سوپر مارکت جنب ورزشگاه بروند وآب معدنی بخرند. این دیدار نخستین مسابقه یک تیم مینابی در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور محسوب می شد که با استقبال بسیار خوب تماشاگران به سود میناب طیور به اتمام رسید.

دیدگاه ها (0)
img