14

مهر

1403


حوادث

12 مهر 1391 09:31 0 کامنت

صبح ساحل، حوادث _ فرماندار بندرعباس گفت: طبق مصوبه كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان مرحله دوم پاكسازی منطقه گچین از لوله های انتقال سوخت قاچاق با موفقیت انجام شد. احمدی مرادی افزود: قاچاقچیان با استفاده از لوله ها، سوخت قاچاق را از ساحل به شناورها منتقل می كردند كه این امرباهمكاری ماموران نیروی انتظامی ودریابانی استان كشف ومنهدم شد.وی درادامه با اشاره به آسیب های پدیده شوم قاچاق به اقتصاد كشور اظهارداشت: سوخت سرمایه ملی تمامی ایرانیان است و اجازه نخواهیم داد كه عده ای قاچاقچی از این سرمایه سوء استفاده كرده و به اقتصاد كشور آسیب وارد كنند. نماینده عالی دولت درشهرستان بندرعباس تاكید داشت: ما به دنبال ایجاد شغل مناسب برای جوانان منطقه گچین هستیم و در این راستا برنامه هایی برای ارائه آموزش های لازم به جوانان این منطقه از جمله آموزش های فنی و حرفه ای درنظر داریم. مرادی گفت: باید با اجرای برنامه های فرهنگی و ایجاد شغل شرایطی را ایجاد كنیم تا جوانان به جای روی آوردن به قاچاق به سوی مشاغل سالم روی بیاورند. فرماندار بندرعباس درپایان یادآورشد: طرح پاكسازی منطقه گچین از لوله های قاچاق سوخت تا ریشه كن كردن این پدیده شوم از سوی فرمانداری بندرعباس ادامه خواهد داشت.

 

طرح پاکسازی بندرکلاهی و توقیف 40 شناور فعال در قاچاق سوخت

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان  از اجرای طرح پاکسازی بندر کلاهی شهرستان میناب از قاچاق سوخت خبر داد. به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد دادستانی  اظهار داشت : در پی مطالبات مردم شهر ستان میناب مبنی بر مبارزه جدی با قاچاق سوخت، فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با همکاری فرماندهی دریابانی استان طرح مبارزه با قاچاق سوخت را در بندر کلاهی شهرستان اجرا کرد .

 

وی افزود : مأموران با انجام کار اطلاعاتی و در یک اقدام منسجم، افرادی را که با خودرو و شناورهای خود اقدام به قاچاق سوخت می نمودند را شناسایی و با هماهنگی  مقام قضایی نسبت به توقیف خودرو و شناور آنها اقدام کردند . جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مأموران در اجرای این طرح 40 فروند شناور، 9 دستگاه خودرو و 16 دستگاه موتورسیکلت که در امر جابجایی و قاچاق سوخت فعالیت داشتندتوقیف و بیش از 35 هزار لیتر سوخت کشف کردند.سرهنگ دادستانی دیگر کشفیات و دستاوردهای  این طرح را کشف 9 دستگاه موتور پمپ ویژه تخلیه سوخت، 18عدد انواع مخازن در ابعاد مختلف، مقادیری شیلنگ مخصوص تخلیه و بارگیری سوخت و مقداری موادمخدر از نوع حشیش به همراه آلات و ادوات استعمال عنوان کرد.

 

دیدگاه ها (0)
img