12

مهر

1403


ورزشی

19 مهر 1391 10:17 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با دو تساوی برای البدربندرکنگ و میناب طیور دو نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها به پایان رسید. البدر بندر کنگ در هفته چهارم به استان البرز رفت و مقابل سایپا مهر کرج بازی کرد. در این بازی البدر بندر کنگ با ترکیب حسن معصومی، حسین سلطانی، وحید افرا، رحمان اسفندیاری، بهمن محمدی(علی اکبر ماعوت فروش) حسن جعفری، رحیم عبازاده، مجید لامعی، علی حسینی، داریوش سعادت(علی اسکندریان) و ولید نوری(رامین اسماعیلی) مقابل سایپا مهر بازی کرد و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد. البدر بندر کنگ با این یک امتیاز در مکان پنجم   جدول ایستاد. در سایر دیدارهای این گروه داتیس لرستان با یک گل نفت نوین آبادان را برد. نوژن شهرداری نوشهر حریف هفته پنجم البدر بندر کنگ که روز یکشنبه بیست‌و‌سوم مهر در بندر کنگ به دیدار البدر می‌رود در خانه مقابل مس سونگون تبریز سه‌ بر یک شکست خورد. سیاه جامگان خراسان با یک گل استقلال ساری را برد. آشتیان گستران ورامین در خانه دو بر یک به سپیدرود رشت باخت و سیف‌آباد کازرون با دو گل استیل‌ آذین تهران را شکست داد.

 

میناب طیور دیگر نماینده فوتبال هرمزگان در رقابت‌های دسته دوم در هفته چهارم میزبان فولاد نوین اهواز بود. شاگردان کوروش برمک که هفته قبل در خانه موفق شده بودند تیم نفت امیدیه را شکست دهند در بازی مقابل فولاد نوین هم به سه امتیاز این دیدار فکر می‌کردند. فولاد نوین اهواز که صدر جدول را به خاطر تفاضل گل در اختیار داشت در این بازی به دنبال شکست دادن حریف مینابی خود بود. میناب طیور در دقیقه 18 توسط محسن رحیمی‌ می توانست دروازه فولاد نوین را باز کند اما این اتفاق نیفتاد. در دقیقه 29 تیم مینابی صاحب دومین موفقیت گل‌زنی خود شدو این بار امیر طاهری دروازه فولاد نوین را باز کرد. این گل فولاد نوین اهواز را به خود آورد و شروع به حملات پی در پی روی دروازه میناب طیور کردند و حاصل این حملات یک ضربه پنالتی بود که در دقیقه 43 برای فولاد نوین به‌دست آمد. ضربه پنالتی فولاد نوین توسط دروازه‌بان میناب طیور گرفته شد تا شاگردان کوروش برمک در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم این فولاد نوین بود که بازی بهتری انجام می‌داد و میناب طیور به لاک دفاعی رفته بود. روی یکی از حملات فولاد نوین این تیم صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و این بار دروازه میناب طیور در دقیقه 85 باز شد تا هرچه این تیم بافته بود پنبه شود واز دست برود. این پنالتی حاشیه‌هایی هم داشت که می‌توان به اعتراضات پی‌در‌پی تیم میناب طیور اشاره کرد.

 

اعتراضات مسئولان و کادر فنی میناب طیور از یک سو و سنگ‌پراکنی تعدادی از تماشاگرنماها از سوی دیگر باعث شد تا یکی از این سنگ‌ها به سر کمک‌داور اثابت کند و نقش بر زمین شود.

 

این کار تماشاچیان داور مسابقه  را وادار کرد تا بازی را به مدت 5 دقیقه تعطیل کند اما با پادرمیانی پیشکسوتان مینابی  و نماینده فدراسیون فوتبال  داور بازی را در چند دقیقه باقی‌مانده ادامه دادند و در پایان سه امتیاز شیرین از دست میناب طیور پرید و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. آنچه  که در این بازی باعث شد که تماشاگران به راحتی به داخل زمین سنگ پرتاب کنند نبودن امکانات لازم از جمله سکوی تماشاگران در زمین شهرداری میناب است.

 

در پایان هفته چهارم تیم میناب طیور با یک امتیازی که از بازی مقابل فولاد نوین بدست آورد هشت امتیازی شد و در مکان چهارم جدول ایستاد. میناب طیور در هفته پنجم باید به گچساران برود و در مقابل تیم نفتو گاز این شهر بازی کند.

 

دیدگاه ها (0)
img