13

مهر

1403


سیاسی

26 مهر 1391 12:15 0 کامنت

صبح ساحل ، گروه سیاسی _استاندار هرمزگان گفت: براي مديران استان كه در اين نظام و دولت خدمت مي كند بكار بردن ادبياتي از قبيل «نمي شود» و «نمي توانيم» ممنوع است.

 

ابراهيم عزيزي در نشست هماهنگي احداث اردوگاه فرهنگي ورزشي پيامبر اعظم استان هرمزگان اظهار داشت: هر مدير بايد براي ساخت اين اردوگاه در حوزه اجرايي خود وظيفه اش را بر عهده گرفته و به تعهدات خود عمل كند.

 

استاندار هرمزگان گفت : ساخت ارودگاه فرهنگی از ضروریات استان است و باید تمام دستگاههای اجرایی در ساخت و به اتمام رساندن این طرح مشارکت فعال داشته باشند.ابراهیم عزیزی افزود : با ایجاد این فضاهای فرهنگی در مناطق جنگی می توان پیام انقلاب که همان همت بلند ملت ایران است را به جهانیان انتقال داد.

 

وي اضافه كرد: مشاركت جمعي براي به سرانجام رسيدن اين پروژه ضروري است و قطعا ساختن چنين اردوگاهي در آبادان كه مي تواند به مردم هرمزگان در قالب كاروانهاي راهيان نور خدمات ارائه کند اجر معنوي دارد.وي گفت: در انجام كارها بايد با نگاهي اعتقادي پيش برويم و روحيه «نمي شود» را به طور كلي كنار بگذاريد.

 

استاندار هرمزگان خطاب به مديران دستگاه هاي اجرايي استان بيان داشت: براي مديري كه در اين نظام و دولت خدمت مي كند استفاده از ادبياتي مانند نمي شود و نمي توانيم ممنوع است و اين جملات با گفتمان انقلابي نيز مغاير است.وي در ادامه از شركت آب و فاضلاب شهري و برق به خاطر اقدامات شایسته در فراهم نمودن زيرساختهاي اين اردوگاه تشكر كرد و ابراز داشت: همه بايد بنا بر حوزه اي كه در اختيار دارند پاي كار آمده تا خدمتي ماندگار براي براي مردم ولايت مدار هرمزگان به جا بگذاريم.

 

ساخت اردوگاه فرهنگی راهیان نور جنوب کشور

 

اردوگاه فرهنگی راهیان نور جنوب کشور در شهرستان آبادان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت : عملیات ساخت این اردوگاه با اعتبار اولیه 70 میلیارد ریال از ابتدای امسال در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در شهرستان آبادان آغاز شد.

 

سردار مارانی افزود : این اردوگاه با گنجایش هزار و 200 نفر شامل ساختمان اداری ، سالن غذاخوری ، 100چشمه حمام ، نماز خانه ، فضای سبز و سنگرهای نمادین است.

 

وی گفت : خدمات دهی به بازدیدکنندگان از مناطق جنگی ، جذب گردشگر برای معرفی ارزشهای دفاع مقدس به جهانیان وآشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت و ایثار از مهمترین اهداف ساخت این اردوگاه فرهنگی در جنوب کشور است.فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود : به علت کمبود بودجه بخشی از این طرح از جمله آسفالت ، فضای سبز ، ساخت سنگرهای نمادین و فنس کشی در حال اجرا است.

 

اردوگاه پيامبر اعظم استان هرمزگان در شهرستان آبادان جهت خدمات دهي به كاروان هاي راهيان نور استان درحال احداث است.

دیدگاه ها (0)
img