12

مهر

1403


شهرستان‌ها

27 مهر 1391 08:26 0 کامنت

صبح ساحل، شهرستانها _ فرماندار بندرلنگه گفت: شهرداري هر چه سريعتر عمليات اجرايي عقب نشيني و يا تملک املاک و مغازه ها مورد مسير محله رودباري را اجرا نمايد تا با عريض شدن اين خيابان مشکل ترافيک مسير حل شود. مسعود قانعي فرد به همراه معاونين، شهردار و جمعي از مسوولين ادارات از محله رودباري بازديد به عمل آورند که طي اين بازديد و ديدار با اهالي اين محله در مسجد امام جعفرصادق (ع) به بررسي مسائل و مشكلات مردم پرداختند.

فرماندار بندرلنگه در اين بازديد با اشاره به پيشرفت فيزيكي در محله رودباري اذعان داشت: در قسمت ورودي محله رودباري اداره برق را موظف دانست که نسبت به جابجايي ستون هاي برق اقدام نمايد.وي در راستاي روان سازي ترافيک بيان کرد: شهرداري هر چه سريعتر عمليات اجرايي عقب نشيني و يا تملک املاک و مغازه ها مورد مسير محله رودباري را اجرا نمايد تامشکل خيابان همسطح و تسهيل در عبور ومرور ايجاد شود.

قانعي فرد اظهار داشت: هدف بالا بردن سطح خدمات در اين محله نسبت به ديگر جاهاي شهر مي باشد که با مشارکت مردم محله و دستگاههاي خدمات رسان اميد است که بتوان در بخش هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي پيشرفت داشته باشد.شهردار بندرلنگه نيز در رابطه با اقدامات خدمات رساني در محله رودباري وضعيت زير بنايي آسفالت، ترميم معابر، لوله گذاري آبهاي سطحي و سر پوشيده کردن کانال ، تملک اراضي جهت بازگشايي معابر، محله و.... گزارشي بيان نمود.در پايان شهروندان محله رودباري خواستار برطرف نمود مسائل و مشكلاتي از جمله آسفالت كوچه و معابر و تسهيل در عبور و مرور، حضور مستمر نيروي انتظامي در محله، جمع آوري زباله ها، تعويض تير هاي فرسوده برق و جايگزين نمودن تيرهاي بتوني و همچنين برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي فرهنگي شدند.

دیدگاه ها (0)
img