13

مهر

1403


اجتماعی

29 مهر 1391 08:59 0 کامنت

 صبح ساحل، اجتماعی _ مشاور استاندار ومدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت:با برگزاری دومین انتخابات، اعضای جدید شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان مشخص شدند.

میلاد امیری نژاد افزود: از میان 12کاندیدای انتخابات، اکبری، خوشبخت، ابوالپور، ضعیفی وقلندرزاده به ترتیب مدیران روابط عمومی  تامین ‌اجتماعی،بنادر و دریانوردی، شهرداری بندرعباس،مخابرات و شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان بعنوان پنج عضو اصلی هیئت مدیره شورای روابط عمومی‌های استان انتخاب شدند. وی ادامه داد:فاطمه نوروزیان از دانشگاه علوم پزشکی نیز بعنوان بازرس اصلی ،مجتهدزاده و حافظ از پالایشگاه نفت بندرعباس و مدیریت درمان استان بعنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی ، روابط عمومی را استوانه اطلاع ‌رسانی و فرهنگی استان دانست وادامه داد: ارتقاء کمی و کیفی روابط عمومی‌های استان از اهداف دومین شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان باشد.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان یاد آور شد: نوآوری، فناوری و پیشرفت همه‌جانبه و حمایت از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان از محورهای اساسی و موردتوجه این شورا است. امیری‌نژاد اظهار داشت: تمامی روابط عمومی‌ها باید برای رسیدن به مرحله جدید روابط‌عمومی‌ها یعنی روابط عمومی مجازی تلاش کنند.مشاور امور رسانه‌ای استاندار هرمزگان از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی استان خواست که با دقت و توجه هرچه بیشتر افراد توانموند و با تجربه را انتخاب کنند تا بتوان ارتقاء کمی . کیفی روابط عمومی‌ها در آینده نزدیک شاهد بود. امیری نژاد با بیان اینکه همواره مجموعه روابط‌عمومی در نهادهای مختلف پرتلاش و کوشا هستند، بر تغییر و تحول در حوزه روابط‌عمومی استان تاکید کرد و از کاندیداهای این شورا خواست تا پس از انتخاب شدن، برنامه‌ها و جلسات را با برنامه و مستمر اجرا کنند وارتقاء سطح کیفی این بخشها را دردستور کار قرار دهند.وی یادآور شد: اولین نشست اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان در جزیره ابوموسی برگزار می شود.

دیدگاه ها (0)
img