صدور کیفرخواست برای سارق حرفه ای با 24 فقره سرقت منزل در بندرعباس



صبح ساحل-حوادث:معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت :  پس از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای با 24 فقره سرقت در شهرستان  بندرعباس ، برای وی کیفرخواست صادر شد.
جاوید امانی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت. وی تصریح کرد: به دستور مقام قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های بجا مانده و انجام اقدامات تخصصی یک سارق سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر نمودند. معاون قضایی رئیس کل  دادگستری استان هرمزگان افزود: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ارتکاب 24 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان  بندرعباس اعتراف نموده است.
وی خاطرنشان ساخت: از مخفیگاه این سارق حرفه ای مقادیر قابل توجهی جواهرآلات ،وجه نقد و اشیاء نفیس و زینتی کشف و ضبط گردیده است.
  امانی در خاتمه با اشاره به  صدور کیفرخواست برای این سارق حرفه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ، از شهروندان خواست در صورت نگاهداری اشیاء بهادار در منزل با رعایت نکات ایمنی ، منازل را به صندوق های رمزدار، دوربین های مداربسته و سیستم های ضد سرقت تجهیز کرده و به محض مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت  به مأمورین انتظامی اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمین اقدام گردد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها