12

مهر

1403


حوادث

14 آبان 1391 09:40 0 کامنت

صبح ساحل، حوادث _  طوفان و بارندگی دوشنبه شب 800 میلیون ریال به تاسیسات برق شهرستان میناب خسارت وارد کرد.مدیر برق ناحیه میناب گفت:طوفان و بارندگی  باعث قطع برق به مدت 3 ساعت در اکثر روستاها وشهر میناب  شد.حمید ساعدپناه افزود: دربعضی ازمحلات شهر میناب مشکل خاموشی نداشتیم ولی روستاها به علت شکستن تیرهای برق  وقطع شبکه برق به مدت 3 ساعت دچار خاموشی شدکه باتلاش گروه اتفاقات وعملیات و بسیج تمام امکانات برق شهرستان خاموشی ها مرتفع گردید.مدیر برق ناحیه میناب اظهارداشت:طوفان800 میلیون ریال خسارت به تاسیسات برق میناب وارد کرده است.

 

 طوفان سندرک را در نوردید

 

نخستین باران پاییزی موجب خوشحالی مردم بویژه کشاورزان و دامداران بخش سندرک شد. این بارندگی که همراه با بادشدید و رعد وبرق بود از ساعت 7 شب آغاز و به مدت یک ساعت ادامه داشت باعث آبگرفتگی معابر شد. بخشدار سندرک میزان بارندگی دراین بخش  را 5/8 میلیمتر عنوان کرد.مهرانی گفت: این بارندگی خسارتی به همراه نداشت تنها  یک ساعت  برق قطع شد.  همچنین تلفن ثابت منطقه نیز قطع شد. بخش سندرک با 25هزار نفر جمعیت در فاصله 160 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد. اولین باران پائیزی در بندرعباس بارید

 

اولین باران پائیزی در شهرهای هرمزگان مختلف استان بارید.

 

با توجه به تقویت سامانه بارشی بر روی خلیج فارس رگبار شدید باران توام با رعد و برق و وقوع وزش باد شدید تا حد طوفان در برخی از مناطق استان هرمزگان به وقوع پیوست.همچنین آبهای خلیج فارس مواج و عبور و مرور شناورهای سبک و نیمه سنگین در میان جزایر استان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.الله مراد عفیفی پور معاون دریایی و بندری بنادر و دریانوردی هرمزگان از ممنوعیت تردد شناورهای مسافری در مسیرهای بندرعباس - قشم و بندرعباس - هرمز خبر داد و افزود: تا آرام شدن آبهای خلیج فارس هرگونه تردد از بنادر و اسکله های مسافری در بندرعباس، قشم و هرمز ممنوع خواهد بود.

 

دیدگاه ها (0)
img