13

مهر

1403


ورزشی

29 آبان 1391 09:57 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _  هفته سوم  رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران با انجام 5 دیدار برگزار شد و در حساس ترین مسابقه تیم فولاد ماهان اصفهان بر مهرام تهران غلبه کرد. در این هفته دونماینده هرمزگان خارج از خانه به دیدارحریفان خود رفتند. تیم استقلال زرین قشم که ازدوبازی قبل خودصاحب دوشکست شده بود دراین هفته دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم نفت سپاهان را در تهران شکست دهد.  این مسابقه که از طریق شبکه سه سیما به صورت مستقیم برای علاقمندان پخش شد دیداری بسیار نزدیک و هیجان انگیز بود و دو تیم تا دقایق پایانی رقابتی فشرده را به نمایش گذاشتند اما 5 امتیاز متوالی مهراد آتشی در دقیقه آخر مسابقه ، تیم استقلال زرین قشم را  به عنوان برنده این دیدار معرفی نمود. در این مسابقه نفتی ها که در دو دیدار قبلی مثل استقلال زرین قشم  شکست خورده بودند بهتر آغاز کردند و در کوارتر نخست 21 بر 17 به پیروزی رسیدند. در  ادامه کوارتر بازی پایاپای پیش رفت و استقلال نتیجه را نزدیک کرد و پیش افتاد. مهمان در کوارتر دوم با نتیجه 22 بر 16 به پیروزی رسید و نیمه نخست را 39 بر 37 به سود خود به پایان برد.نفت تهران در نیمه دوم بازی را برابر کرد و در ادامه با دو پرتاب سه امتیازی ایمان زندی از حریف پیش افتاد. برتری نفت ادامه دار نبود و دوباره استقلال قشم با استفاده از اشتباه های حریف بازی را برابر کرد. مسابقه در نیمه دوم 54 بر 54 ادامه داشت. کوارتر دوم پایاپای پیش می رفت و در نهایت با نتیجه برابر 28 بر 28 به پایان رسید تا استقلال در مجموع 67 بر 65 از میزبانش پیش باشد.کوارتر پایانی هم نزدیک پیش رفت و دو تیم یکی پس از دیگری امتیاز کسب می کردند. بازی بسیار نزدیک بودتا اینکه استقلال 79 بر 74  از میزبانش پیش افتاد اما تا ثانیه های پایانی بازی چیزی مشخص نبود تا اینکه در نهایت استقلال از اشتباه های میزبانش استفاده کرد و کوارتر پایانی را با نتیجه 22 بر 18 به سود خود به پایان برد و 89 بر 83 برنده مسابقه شد و نخستین  بردش رادر لیگ برترجشن بگیرد.

 

درزنجان تیم البدربندرکنگ  دیگرنماینده هرمزگان دراین رقابت ها که یک بردویک باخت در کارنامه داشت به دیدار همیاری این شهررفت.همیاری زنجان دراین مسابقه 84 بر 61 به پیروزی رسید تا البدربندرکنگ دومین باخت خودراتجربه کند.

 

در ادامه مسابقات هفته سوم تیم دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان رودرروی هم قرار گرفتند. تیم شهرداری علیرغم بازی خوبی که انجام داد ولی نتوانست مانع برتری تیم جوان و جنگنده دانشگاه آزاد شود و در پایان مسابقه را به میزبان خود واگذار نمود.در حساس ترین بازی هفته تیم فولاد ماهان اصفهان موفق شد در خانه خود تیم بسکتبال مهرام، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد. دو هزار تماشاگر حاضر در سالن، شاهد دیداری زیبا و هیجان انگیز بودند. در حالی که مسابقه با نتیجه 63بر62 به سود ماهان در جریان بود، صمد نیکخواه بهرامی با پرتابی 2 امتیازی مهرام را در فاصله 5 ثانیه به پایان مسابقه از میزبان خود پیش انداخت اما این پایان ماجرا نبود چرا که نیکلاس یار گرجستانی فولاد ماهان با پرتابی 3 امتیازی در آخرین ثانیه مسابقه، نتیجه را 66بر64 به سود ماهان تغییر داد تا مهرام اولین شکست فصل جدید مسابقات را تجربه نماید.در ماهشهر دو تیم همشهری و هم خانواده پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی ماهشهر به رقابت پرداختند که بندر امامی ها برنده این داربی بودند. در پایان هفته سوم تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام بدون شکست در مکان های اول و دوم قرار دارند و فولاد ماهان با 5 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم البدربندرکنگ و استقلال زرین قشم هرکدام با چهارامتیاز مکان های هفتم وهشتم لیگ ده تیمی رادراختیاردارند.مسابقات هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور پنجشنبه دوم آذرماه با انچام 5 دیدار دنبال خواهد شد. که دراین هفته  دونماینده هرمزگان دوباره خارج از خانه به دیدارحریفان خودخواهند رفت.تیم استقلال زرین قشم درگرگان مهمان شهرداری این شهراست و تیم البدربندرکنگ هم درماهشهر با پتروشیمی بندرامام بازی خواهدکرد.

 

دیدگاه ها (0)
img