12

مهر

1403


ورزشی

06 آذر 1391 09:07 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _ سرمربی تیم بسکتبال البدرکنگ گفت: هدف تیمش در بسکتبال سازندگی است .محمدرضا اسلامی درباره آخرین وضعیت تیمش، اظهار کرد: تمرین‌های مناسبی داریم. بازیکنانم جوان هستند و خوشبختانه با انگیزه‌ای بسیار بالا هفته‌ به هفته‌ بهتر می‌شوند. معتقدم در سه هفته‌ گذشته کم تجربگی به ما ضربه زد و مطمئن باشید که در بازی‌های آینده وضعیت مناسب‌تری خواهیم داشت. بندر کنگ نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و به خود باوری و اعتماد به نفس نیاز دارد.اسلامی با اشاره به آمادگی فنی بازیکنانش، بیان کرد: بازیکنان از نظر فنی مشکلی ندارند و تنها باید تجربه به دست بیاورند. باید شرایط مسابقه خارج از خانه را درک کنند تا تحت تاثیر آن قرار نگیرند. این شاخص نیز در جریان مسابقه به دست می‌آید و با گذر زمان به آن خواهیم رسید. من بازیکنانم را باور دارم و تا امروز از آن ها راضی‌ هستم .سرمربی جوان بندر کنگ با بیان این مطلب که هدفگذاری تیمش ساخت بازیکنان‌های بزرگ است گفت: هدفگذاری باشگاه سازندگی است. قصد داریم به جای استفاده از بازیکن بزرگ، بسکتبالیست‌های بزرگ بسازیم تا در آینده به بسکتبال ایران خدمت کنند. با این شرایط در نیم فصل دوم شاهد نمایشی بسیار خوب از بازیکنان جوان بندرکنگ خواهیم بود.

اسلامی درباره سه دیدار گذشته تیمش در لیگ برتر، تصریح کرد: در هفته نخست بازی برده را واگذار کردیم. نتیجه‌ خوبی گرفتیم، اما در چند صحنه حساس سوت‌های داور بر روند مسابقه تاثیر گذاشت. در آن مسابقه از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. در هفته‌ دوم برنده مسابقه شدیم. در دیدار سوم برابر حریف قدرمان در زنجان به میدان رفتیم که عملکرد قابل قبولی داشتیم. با این که انتظار داشتیم با فاصله امتیازی کمتری شکست بخوریم، اما بسکتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. همیاری تیم قدرتمندی است و بازیکنان خارجی‌اش شرایط خوبی دارند. اگر این تیم بازیکن خارجی نداشت نتیجه‌ دیگری رقم می‌خوردو تاثیرگذاری «فاجاردو» 40 در صد بود و 28 امتیاز کسب کرد. در طرف دیگر بازیکن بندر کنگ که برابر این بسکتبالیست به میدان رفت تنها 16 سال سن دارد که تازه بسکتبال را آغاز کرده است.

سرمربی تیم تازه وارد به لیگ برتر بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن خارجی جذب خواهید کرد یا نه گفت: فعلا جذب نخواهیم کرد. حتی باشگاه اعلام کرده که در صورت نیاز یک بازیکن خارجی جذب کنیم، اما هم اکنون تصمیم به جذب نداریم. تاکید می‌کنم در صورت جذب بازیکن خارجی نیز بسکتبالیست‌های ایرانی تیم محور برنامه‌هایمان هستند. قصد ندارم به گونه‌ای کار کنیم که اسپانسر از سرمایه‌گذاریم دلسرد شود.

دیدگاه ها (0)
img