12

مهر

1403


ورزشی

23 دی 1396 08:20 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی// عکس:محمد کرمی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با قهرمانی تیم مس سونگون ورزقان به پایان رسید که تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس در پایان رقابت‌ها در جایگاه هفتم ایستاد. 

پارسیان شهرقدس۴   -  آذرخش  سرخون   ۵

گلزنان:علی عابدین٢ ، عارف بلوکی٢ ( پارسیان )، میثم برمشوری ، امین نصراله زاده ، محمد زاهدی، محمد بنی‌اسدی ، میثم خیام ( آذرخش )

تیم پارسیان شهرقدس که در راه بقا ناکام ماند در هفته پایانی در خانه پذیرای تیم آذرخش بود. شاگردان خوراکچی برای وداع با لیگ برتر آماده می شدند. در این دیدار تیم آذرخش بود که توانست اولین توپ را از خط دروازه ها عبور دهد. اما در ادامه پارسیانی ها یک گل زدند و دو پنالتی را از دست دادند تا بازی در نیمه اول با تساوی پایان یاید. در آغاز نیمه دوم تیم آذرخش با روحیه مناسبتر وارد زمین شد و توانست از حریف پیش افتاده و برتری اش را با زدن گل سوم تثبیت کند. 

در دقایق پایانی و بعد از توقف بازی تیم پارسیان اختلاف را به حداقل رساند تا سه دقیقه پایانی مهیج باشد. در این لحظات با سیستم پاورپلی تیم پارسیان به گل تساوی رسید اما در لحظات پایانی تیم آذرخش دو گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت تیم پارسیان با شکستی تلخ با لیگ برتر وداع کند.

تیم آذرخش در سومین حضورش در لیگ برتر فوتسال با کسب 10 برد ، 5 مساوی و 11 باخت با 35 امتیاز به کار خود در این پیکارها پایان داد.آذرخشی ها در حالی این جایگاه را کسب کردند که دو سال پیش درنخستین حضور لیگ برتری خود با قرار گرفتن در جایگاه هفتم به عنوان تیم شگفتی ساز لیگ لقب گرفتند.

 مس سونگون ورزقان ۴ -  شهروند ساری صفر

گلزنان : فرهاد فخیم ، علیرضا عسگری کهن ، توحید لطفی، بلو ( مس )

مس سونگون در هفته های اخیر انقدر خوب نتیجه گرفت که نیازی به بازی پایانی نداشته باشد. اما هواداران تبریز برای جشن قهرمانی بی تاب بودند و سالن پورشریفی تبریز مهیای جشن مسی بود.

 شاگردان بیغم که در این بازی سراسر انگیزه بودند تا با برد لیگ را خاتمه داده و جشن قهرمانی بگیرند، از ابتدا بر بازی مسلط شده و توانستند روی دروازه میهمان فشار بیاورند و خیلی زود دو گل به حریف بزنند تا کار برای شهروند دشوار شود.

تیم مس تا انتهای نیمه اول به حملات خود ادامه داد و باز شدن شهروندی ها به این تیم کمک کرد تا موقعیت های بیشتری به دست  آورند و دو گل دیگر در نیمه اول به ثمر برسانند و کار را برای حریف در همین نیمه اول تمام کنند. 

اما در نیمه دوم این دیدار شهروندی ها کمی با برنامه تر ظاهر شدند وتوانستند به خوبی حملات حریف را خنثی کنند و حتی موقعیت‌هایی هم ایجاد نمایند. مسی ها که نمی توانستند فاصله را بیشتر کنند و به گلی هم نیاز نداشتند، از سیستم پاورپلی برای حفظ نتیجه استفاده کردند و این برتری چهار گله را تا پایان بازی حفظ کردند تا با سوت پایان بازی جشن قهرمانی مسی ها آغاز شود.

 هیات قم یک -   مقاومت البرزیک

گلزنان : مجتبی ولی منش ( هیات )، امیر حسین رسولی ( مقاومت البرز)

تیم از پیش سقوط کرده هیات قم برای به جا گذاشتن خاطره خوب در ذهن هواداران قمی در حالی مقابل مقاومت البرز قرار می گرفت که در همین سالن بازی تیم های آتلیه و شهرداری ساوه بعد از این بازی برگزار می شد و تمام هواداران قمی برای دیدن بازی هر دو تیم به سالن آمده بودند.

 شاکردان غیاثی در نیمه اول این بازی توانستند از حریف پیش افتاده و با برتری به رختکن بروند اما گل دقیقه های پایانی امیر حسین رسولی حسرت برد را در دل قمی گماشت تا تیم هیات فوتبال با تساوی لیگ برتر را وداع کند. 

فرش آرای مشهد یک - تاسیسات دریایی تهران ٢

گلزنان : علی اسعدی ( فرش آرا)، بهروز جعفری٢( تاسیسات)

تیم رده دومی تاسیسات دریایی تهران هم برای تثبیت نایب قهرمانی به مشهد رفته بود. شاگردان خبیری هم برای کسب رده پنجم به امتیازات خانگی این بازی نیاز داشتند. تیم تاسیسات که انگیزه بیشتری برای برد داشت گل اول بازی را به ثمر رساند و فرش آرایی ها علیرغم تلاش زیاد نتوانستند به گل تساوی برسند و بازنده به رختکن رفتند.در آغاز نیمه دوم باز هم جعفری برای تاسیسات گل زد تا کار برای میزبان سخت تر شود . هرچند در ادامه تیم میزبان یکی از گل ها را جبران کرد اما در نهایت تاسیسات برنده این میدان بود.

 آتلیه طهران قم ۴ -  شهرداری ساوه ۲

گلزنان : مهران رضاپور۲ و سید علی حسینی و روح اله ایثاری ( آتلیه طهران)، محمد جامع بالانی و ناصر بابایی ( شهرداری )

آخرین بازی این فصل رقابت های لیگ برتر را تیم های آتلیه طهران و شهرداری ساوه در ورزشگاه حیدریان قم برگزار کردند.در این بازی تیم آتلیه طهران به دنبال برتری بود تا بتواند فصل را در جایگاه پنجم به پایان برساند. 

در نیمه اول بازی مهران رضاپور توانست تک گل بازی را به ثمر برساند تا دو تیم برای آ خرین نیمه این فصل به رختکن بروند. در نیمه دوم هم تیم برتر میدان تیم میزبان بود و شاگردان غیاثی توانستند تیم شهرداری ساوه را با برتری ۴-۲ مغلوب ساخته و برنده دیدار لقب گرفته و کار را با رده پنجمی جدول به پایان برسانند.

 حفاری اهواز ٧  -  گیتی پسند ٣

گلزنان : پیمان حفیظی ( حفاری )، محمد زارعی ( گیتی پسند )

رقابت حساس تیم های حفاری و گیتی پسند اصفهان نمی توانست جایگاه تیم ها را تغییر دهد اما حساسیت این بازی از این لحاظ بود که حفاری نمی خواست در خانه ببازد و گیتی پسند نمی خواست سومین شکست متوالی اش را تجربه کند.

در این بازی تیم اصفهانی خیلی زود یک مجبور شد به دلیل اخراج سپهر محمدی با یک بازیکن کمتر بازی کند اما محمد زارعی تیم شمس را از میزبان پیش انداخت.

 اما در دقایق پایانی حفیظی برای حفاری گل زد تا بازی در نیمه اول با تساوی پایان یابد. در نیمه دوم تا دقایقی رقابت نزدیک بود اما گل چهارم شیرازه تیم گیتی پسند را پاشید تا در یک بازی پرگل سنگین ترین شکست فصل نصیب تیم گیتی پسند شود. 

مقاومت قرچک ۴ -    ارژن شیراز ٢

گلزنان: محمد نجف زنگی ٢ و علی رهنما٢ ( مقاومت قرچک )، حمید قهرمانی و سجاد بندی سعدی ( ارژن )

در قرچک دو تیم مقاومت این شهر و ارژن شیراز در حالی به مصاف هم رفتند که تنها جذابیت بازی امید قرچکی ها برای صعود به نیمه بالای جدول بود.شاگردان زرخانلی برای این صعود بازی را هجومی آغاز کردند و توانستند در همان نیمه اول دو گل به ثمر برسانند

با شروع نیمه دوم ارژنی ها یکی از گلها را جبران کردند تا کار نزدیک و پیچیده دنبال شود.در ادامه باز هم مقاومتی ها اختلاف را کم کردند تیم شیرازی پا پس نکشید تا باز هم بازی با اختلاف حداقل پیگیری شود. گل چهارم مقاومت توسط رهنما کار ارژنی ها را تمام کرد تا بازی با حساب ۴-٢ به پایان برسد .

دیدگاه ها (0)
img