13

مهر

1403


ورزشی

08 آذر 1391 09:30 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته نهم لیگ برتر والیبال درحالی امروز چهارشنبه هشتم آذرماه درشهرهای مختلف ایران پیگیری خواهد شدکه تیم آلومینیوم  المهدی هرمزگان درهفته هشتم دست به یک کار بزرگ زد وموفق شد سه برصفر کاله  مازندران مدعی قهرمانی راشکست دهد.

هفته نهم لیگ برتر با انجام شش دیدار درشهرهای ورامین، تبریز،تهران، البرز، مازندران وکاشان انجام می شودکه دراین هفته آلومینیوم المهدی به کاشان می رود و با باریج اسانس بازی خواهد کرد.آلومینیوم المهدی درهفته های هفتم وهشتم دو پیروزی به دست آورده است  وبا روحیه ای که دراد به دیدار باریج اسانس می رود.باریج اسانس کاشان تا پایان هفته هشتم تنها 5 امتیاز درکارنامه دارد. این تیم درهفته گذشته سه بریک به میزان خراسان باخت ولی آلومینیوم به راحتی توانسته است درهفته هشتم کاله مازندران را ببرد.

آلومینیوم  المهدی تیم هشتم جدول رده بندی دوازده تیمی لیگ برتر والیبال اگر بتواند باریج اسانس را از پیش روبردارد شانس این را داردکه یک پله درجدول رده بندی بالاتر بیاید.

در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال درتبریز تیم شهرداری این شهر که هفته قبل مقابل هم نام خودش شهرداری ارومیه شکست خورده است برای فرار از رده نهم جدول چاره ای نداردکه پیشگامان کویر یزد صدرنشین فعلی لیگ برتر را شکست دهد. هرچند این کار  سخت به نظر می رسد اما غیرممکن نیست زیرا پیشگامان در هفته گذشته درخانه سه بریک بازی را به سایپا البرز باخت .در ورامین تیم متین این شهر که درهفته هشتم دست به کار بزرگی زد و پیکان را درتهران سه بریک شکست داده است با شهرداری ارومیه دیدار می کند. متین برای اینکه به صدر جدول برسد از حمایت تماشاگران بومی خودش برخوردار است و شاید با سه امتیاز کامل این دیدار صدرنشین هم بشود.نوین کشاورز که دیگر تیم سال های قبل نیست درهفته هفتم در گبند جواهری را سه بریک برد تا به خودش بیاید.این تیم هفته نهم میزبان پیکان صدرنشین  می باشد. سایپا البرز ومیزان خراسان درهفته هشم جنگ برای رسیدن به حداقل جایگاه دومی درجدول رده بندی دارند. سایپا با 14 امتیاز پنجم ومیزان خراسان با 17 امتیاز سوم است. سایپا برای اینکه با میزان هم امتیاز شود باید این تیم را سه برصفر شکست دهد وگرنه اگر میزان یک امتیاز هم ازاین دیدار بگیرد امکان دارد به رتبه دوم یا  اینکه درهمان مکان سوم جدول باقی بماند. کاله مازندران که  این روزها اصلا حال و روز خوبی ندارد و شاید باخت سه برصفر مقابل آلومینیوم المهدی را حالا، حالا از یادنبرد در هفته هشتم میزبان جواهری گنبد است. برد کاله مازندران دراین بازی قابل پیش بینی است اما کاله مارگزیده شده است و این مارگزیدگی کمی احتیاط بازی را بیشتر خواهد کرد.

دیدگاه ها (0)
img