14

مهر

1403


سیاسی

15 بهمن 1396 08:24 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - عضو کمیسیون عمران مجلس یکی از کارهای شاخصی که باید بسرعت انجام شود را جمع‌آوری فاضلاب شهر بندرعباس دانست و گفت: بدنبال ظرفیت‌های ملی برای مدیریت این وضعیت نامناسب هستیم. 

حسین هاشمی‌تختی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهیدان گفت : مردم سال‌ها به مبارزه علیه طاغوت و رژیم شاهنشاهی پرداخته و برای سرنگونی ظلم و ستم، خون‌های زیادی اهدا کردند تا این نظام و انقلاب که خواسته مردم بود، روی کار آمد. وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که در این سال‌ها شاهد رشد و پیشرفت ایران بوده و متکی به خود باشیم.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی همچنین در مراسم افتتاح احداث خط انتقال فاضلاب ایستگاه پمپاژ نبوت و جمع‌آوری فاضلاب شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: مشکل فاضلاب بندرعباس معضلی بوده که از سالیان دور، چهره این شهر بندری و ساحلی را زشت جلوه داده است.

عضو کمیسیون عمران در مجلس با اشاره به اینکه در حوزه آب و فاضلاب کارهای خوبی صورت گرفته و یا در دست پیگیری است بیان داشت: بزودی مشکلات فاضلاب شهر بندرعباس حل شده و ما امیدواریم تا دو سال آینده این مشکل کاملا رفع شده و رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

هاشمی‌تختی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های شاخص در حوزه تامین آب شرب، آبرسانی از آب شیرین‌کن  100 هزار متر مکعبی بندرعباس است که امیدواریم هرچه سریعتر فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان عنوان داشت: تاکید داریم که فازهای بعدی این پروژه نیز سریعتر تکمیل شود تا وابستگی به سد استقلال میناب کاهش یابد.

دیدگاه ها (0)
img