13

مهر

1403


اقتصادی

14 اسفند 1396 08:33 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی - سرپرست مدیریت املاک راه و شهرسازی هرمزگان گفت: بافت قدیمی محله چاهستانی های بندرعباس با اجرای یک طرح جامع، بازآفرینی می شود.

رضا رضایی گفت: محله چاهستانی ها یکی از قدیمی ترین محلات بندرعباس است که در بافت قدیمی و فرسوده این شهر قرار دارد و از قدیم الایام تحت تصرف مردم بوده است و ساکنان این محله از سند مالکیت برخوردار نیستند. وی افزود طراحی این محله در حال حاضر به گونه ای است که خودروهای امدادی و اورژانس امکان امدادرسانی به ساکنان این محلات را ندارند و بدین جهت نیاز به بازآفرینی و بازسازی فوری دارد.

وی افزود: با مطالعات جامعی که از چندی پیش در اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان انجام پذیرفت ، طرح بازآفرینی این محله و مطابق با طرح تفصیلی شهری بندرعباس آماده گردیده است.

رضایی با اشاره به اینکه افراد صاحب خانه در این محله اکثرا در زمین های تحت تصرف به ساخت و ساز پرداخته اند افزود: در صورت اجرای این طرح همه ساکنان این محله صاحب سند مالکیت خواهند شد.این مقام مسئول در پایان ضمن نیاز فوری این محله به بازسازی افزود : اجرای این طرح می تواند تحولی شگرفت در اجرای طرح تفصیلی شهری و بازسازی بافت فرسوده که دائما مورد تاکید ریاست جمهوری بوده است ایجاد کند.

دیدگاه ها (0)
img