12

مهر

1403


ورزشی

26 اسفند 1396 08:37 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - عضو کمیته روابط عمومی و فرهنگی هیات فوتبال استان هرمزگان گفت : یکی از کمیته‌های زیر مجموعه هیات فوتبال استان کمیته روابط‌عمومی و فرهنگی است و طی سال 96 با تعاملی که با کمیته های زیر مجموعه هیات داشته به انعکاس فعالیت‌های کمیته های زیر مجموعه پرداخته است.

حسین نارنجی نسب افزود:در این مدت همکاری دربرگزاری مسابقات مختلف فوتبال،فوتبال ساحلی و فوتسال و انعکاس خبر های آن به رسانه ها و خبر گزاری یکی از فعالیت هایی بوده که انجام گرفته است.

وی بیان داشت : از دیگر فعالیت های کمیته روابط عمومی شرکت در جلسه های مختلف و مراسم قرعه کشسی مسابقات در طی سال جاری بوده است .

نارنجی اظهار داشت : شرکت در کلاس های توجیهی و دانش افزایی مربیان ازجمله فعالیت های این کمیته بوده که اخبار آن در رسانه درج گردیده است.

وی در ادامه گفت : از دیگر فعالیت های این کمیته همکاری در برگزاری فستیوال زیر 11 - 12 سال فوتسال و فوتبال ساحلی می باشدو در همین راستا به منظور تشویق نونهالان ، نوجوانان و جوانان با چند نفر از بهترین های مسابقات فوتبال ، فوتبال ساحلی و فوتسال مصاحبه هایی انجام شد که در رسانه درج گردید.وی در رابطه با فعالیت های فرهنگی اظهار داشت : در طول سال جاری به مناسبت های مختلف فعالیت های فر هنگی انجام شده است این فعالیت ها از ماه فروردین تا اسفند ماه بدین شرح است.در فروردین و اردیبهشت به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و بعثت حضرت رسول اکرم (ص) با نصب بنر در ورودهای هیات انجام گردید. در خرداد ماه شرکت در مراسم رحلت امام خمینی (ره )  و قیام 15 خرداد بود.شرکت در مراسم شبهای احیا و شهادت حضرت علی (ع) تیر و مرداد ، به مناسبت عید سعید فطر سرکشی به چند تن ازپیشکسوتان فوتبال نصب بنر به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) شهریور و مهر و آبان شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و نصب پرچم های عزا در سر درب هیات شرکت در مراسم اربعین حسینی ازجمله این فعالیت‌ها بود.

در آذر تا اسفند نیز با شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با اعضاء هیات نصب پرچم و بنر در درب ورودی هیات از جمله فعالیت های فرهنگی هیات درسال جاری بوده است.

مسئول کمیته روابط عمومی و فرهنگی هیات برنامه عملیاتی روابط عمومی و فرهنگی هیات را در سال 97 را برگزاری جلسه مشترک با اعضای روابط عمومی شهرستانها در مرکز استان در اواخر فروردین ماه شرکت در جلسات کمیته های هیات و بازدید از هیات های شهرستانها ذکر کرد.وی بیان داشت : برنامه های فرهنگی طبق روال گذشته دنبال می شود و امسال بنا داریم در تمامی مسابقات به منظور جلوگیری از ناسزا و حرف های رکیک تماشاگران کارهای عملی در جلوگیری از این معظلات انجام شود که یکی از فعالیت ها معرفی تماشاگران با اخلاق در هر مسابقه می باشد.

دیدگاه ها (0)
img