مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور

شهرداری بندرعباس به رده چهارم جدول رده بندی رسید



 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :تیم شهرداری بندرعباس مقابل نفت آبادان به برتری دست یافت.تیم فوتبال شهردارى بندرعباس در دیداری خانگی مقابل تیم پالایش نفت آبادان به پیروزی دست یافت.

 در هفته پنجم مرحله نهایى مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور  تیم شهردارى بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس با نتیجه ۳ بر ۲ تیم پالایش نفت آبادان را مغلوب کرد.علی اسلامی، آرش همایونی و یزدان عباسیان گلزنان تیم شهرداری در این دیدار بودند.

در جدول رده بندی گروه دوم نماینده بندرعباس با ۶ امتیاز و یک پله صعود در مکان چهارم قرار گرفت.در نیمه نخست بازی تیم شهرداری بندرعباس یک ضربه پنالتی را از دست داد.در سایر دیدارهای این هفته داماش در ششمین مصاف با شاهین بوشهر در کسب پیروزی ناکام ماند تا نماینده سپیدپوش فوتبال بوشهر به نوعی گربه سیاه داماش محسوب شود.شاهین بوشهر ششمین مصاف دو تیم در تاریخچه دیدارهایشان محسوب می شد که با برتری دو بر یک نماینده بوشهر به اتمام رسید.

در 5 مصاف قبلی دو تیم یک پیروزی برای شاهین بوشهر و 4 تساوی به ثبت رسیده بود. نفت و گاز گچساران در خانه به مصاف سردار بوکان رفت . این دیدار در استادیوم شهدای نفت برگزار شد وبا نتیجه دو بر یک به سود نفت و گاز به پایان رسید .گل های نفت و گاز در این دیدار توسط بهزاد داوودی(دقیقه ۴۱) و محمدرضا مظاهری( دقیقه ۸۳) وارد دروازه سردار بوکان شد .تک گل سردار بوکان نیز توسط جابر نصیری(دقیقه ۳۹) و از روی یک ضربه کاشته به ثمر رسید .جابر نصیری کاپیتان سردار بوکان در نیمه دوم یک ضربه پنالتی به دست آورد  که البته این ضربه  به صورت چیپ زده شد و علی خالصی دروازه بان نفت و گاز آن را با زیرکی مهار کرد .

هفته ششم این رقابت ها فردا پنجشنبه ۱۶ فروردین برگزار خواهد شد.در این هفته شهرداری بندرعباس میزبان داماش گیلانیان در ورزشگاه خلیج فارس است. نارنجی پوشان اگر موفق شوند حریف گیلانی خودرا شکست دهند ۹ امتیازی خواهند شد و به مکان سوم جدول رده بندی خواهند آمد وامیدزیادی حداقل برای رسیدن به پلی آف لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور پیدا خواهند کرد.در دیگر بازیهای این گروه نفت و گاز گچساران میزبان  پالایش نفت آبادان است.سردار بوکان با شاهین شهرداری بوشهر بازی می کند. 

در بازی های گروه اول هم تیم استقلال جنوب تهران با خوشه طلایی ساوه دیدار خواهد کرد.شهرداری فومن میزبان  مقاومت تهران است و کارون اروند خرمشهر از تیم  نفت امیدیه پذیرایی خواهد کرد. تیم شهردارى بندرعباس در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال با تیم هاى نفت و گاز گچساران، پالایش آبادان، شاهین شهردارى بوشهر، سردار بوکان و داماش گیلان هم گروه است.در گروه نخست نیز تیم هاى شهردارى فومن، کارون اروند خرمشهر، نفت امیدیه، خوشه طلایى ساوه، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران با هم رقابت مى کنند.در پایان این رقابت‌ها تیم‌های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند.تیم‌های دوم دو گروه نیز در یک مسابقه پلی آف به مصاف هم می‌روند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها