‍ رئيس هيأت ووشو هرمزگان خبر داد:

آغاز فعاليت ووشو در جزيره هرمز



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :رئيس هيأت ووشو هرمزگان از آغاز فعاليت هيأت ووشو جزيره هرمز تا پايان فروردين ماه جارى خبر داد.

عليرضا بهرمن  در ديدار با رئيس ورزش و جوانان جزيره هرمز اظهار داشت: جزيره هرمز از نوجوانان و جوانان مستعدى برخوردار است كه در صورت ايجاد كلاس هاى آموزشى ووشو، مى توﺍﻧﺪ به يكى از قطب هاى ووشوى هرمزگان تبديل شود.وى از آغاز فعاليت هيأت ووشو جزيره هرمز تا پايان فروردين ماه  خبر داد و افزود: ايجاد هيأت ووشو در هرمز مى توﺍﻧﺪ به رشد و توسعه اين ورزش در ميان جوانان اين جزيره كمک كند و  تا هفته آينده ابلاغ سرپرست هيأت ووشوى هرمز پس از پيشنهاد رياست ورزش و جوانان جزيره صادر خواهد شد.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان در ادامه بيان كرد: يک دوره رقابت هاى ووشو قهرمانى استان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهرماه سال جارى به ميزبانى جزيره هرمز برگزار خواهيم كرد و به دنبال آن اگر شرايط لازم فراهم شود دومين دوره مسابقات ساحلى ووشو تحت عنوان جام شهداى هرمز را به اين جزيره خواهيم داد.

بهرمن در پايان تصريح كرد: با توجه آغاز ليگ هاى استانى در سه رده سنى نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش آقايان و بانوان از تابستان سال جارى، تمهيداتى جهت حضور تيمى از جزيره هرمز در يكى از رده هاى سنى صورت مى گيرد. رضا دريايى هرمزى رئيس ورزش و جوانان جزيره هرمز بیان داشت: هيأت ووشوى هرمزگان يكى از فعال ترين هيأت هاى ورزشى در سطح استان است و فعاليت هاى خوبی در اين هيأت كاملأ مشهود و زبانزد تمامى ورزش دوستان است.

اين مسؤول اظهار كرد: هرمز يكى از مناطق مستعد در هرمزگان است كه اگر از سوى هيأت هاى ورزشى هرمزگان بدان توجه شود به يكى از قطب هاى استان مبدل خواهد شد.وى اضافه كرد: سال گذشته سال خوبى براى ورزش جزيره هرمز بود و نتايجى خوبى از قبيل قهرمانى در ليگ برتر واليبال استان، قهرمانى غلامرضا دريايى هرمزى در رقابت هاى جت اسكى استقامت قهرمانى كشور و قهرمانى در مسابقات فوتبال روستايى هرمزگان نصيب مردم ورزش دوست و شهيدپرور اين جزيره شد.رئيس ورزش و جوانان هرمز در ادامه به ميزبانى هاى سال ٩٦ در اين جزيره اشاره كرد و گفت: بهمن ماه سال گذشته جزيره هرمز ميزبان رقابت هاى قهرمان كشورى دوى ماراتن آقايان و همچنين نيمه ماراتن بانوان با عنوان "جام هرمز" بود و اين مسابقات آنقدر خوب برگزار شد كه به گفته رياست فدراسيون؛ جام هرمز براى هميشه در جزيره ماندنى شد.

دريايى هرمزى افزود: خوابگاه ورزشى هرمز گنجايش ١٠٠ ورزشكار را داراست و اين جزيره داراى سالنى با ظرفيت ٤٠٠ نفره است كه مى توان رقابت هاى ووشوى قهرمانى استان را در اين منطقه زيباى خليج فارس برگزار كرد. وى ادامه داد: با توجه به اينكه هرمز در رشته هاى رزمى تنها در تكواندوى بانوان فعال است، به نظر مى رسد با آغاز فعاليت رشته ووشو در اين جزيره، استقبال خوبى را از سوى جوانان منطقه شاهد باشيم.رئيس ورزش و جوانان هرمز به آغاز عمليات ساخت سالن رزمى در اين جزيره طى سال جارى اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: قرار است در سال ٩٧ عمليات ساخت سالن رزمى از سوى بنياد بركت در جزيره هرمز آغاز شود كه اميدواريم تا پايان سال جارى به بهره بردارى برسد.

در پايان مقرر شد از سوى هيات ووشو هرمزگان يک مربى در بخش آقايان به صورت دو جلسه در هفته با هزينه اداره ورزش و جوانان هرمز جهت ايجاد كلاس هاى آموزشى در اختيار جوانان مستعد جزيره قرار گيرد.

غلامعلی  دانشور: 

عملكرد ووشوى هرمزگان درخشان است

رئيس و اعضاى هيأت ووشو استان به مناسبت سال نو با مديركل ورزش و جوانان هرمزگان ديدار كردند.

مديركل ورزش و جوانان هرمزگان در ابتداى اين ديدار   گفت: هيأت ووشو استان يكى از هيأت هايى است كه طى سال هاى گذشته تعامل مناسبى با اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان داشته است.

غلامعلى دانشور افزود: هيأت ووشو يكى از هيأت هاى پركار استان است و انتظار مى رود در سال ٩٧ نيز فعال تر از سال هاى گذشته عمل كند.وى اضافه كرد: عملكرد ووشوى هرمزگان در عرصه هاى بين المللى درخشان است و امسال هم با توجه به اينكه در سه رويداد مهم جوانان جهان، دانشجويان جهان و بازى هاى آسيايى ٢٠١٨ جاكارتاى اندونزى داراى نماينده است، به نظر مى رسد يكى از سال هاى خوب ووشو در استان تلقى شود.مديركل ورزش و جوانان هرمزگان در پايان براى همه ووشوكاران استان در سال جديد آرزوى موفقيت كرد و از تلاش بى وقفه و شبانه روزى اعضاى هيأت ووشوى هرمزگان تقدير به عمل آورد.  

رئيس هيأت ووشو هرمزگان در اين ديدار از حمايت هاى بى دريغ اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان نسبت به هيأت ووشو استان تقدير كرد و  اظهار داشت: موفقيت هاى هيأت ووشو هرمزگان طى سال هاى گذشته بدون حمايت هاى شخص مديركل ورزش و جوانان استان ناممكن بود و اداره كل ورزش و جوانان در تمامى عرصه ها در كنار ووشوكاران بوده است.عليرضا بهرمن ادامه داد: اميدواريم با كمك اداره كل ورزش و جوانان و اعضاى هيأت ووشو بتوانيم تمامى برنامه هاى سال ٩٧ را به طور كامل به اجرا برسانيم چراكه هيأت ووشو هرمزگان طبق تقويم امسال يكى از پركارترين سال هاى خود را سپرى خواهد كرد.

وى تصريح كرد: امسال بندرعباس ميزبان رقابت هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى جوانان است كه با توجه به اهميت موضوع، نيازمند نگاه ويژه ترى از سوى اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان و ديگر دستگاه هاى استان هستيم.رئيس هيأت ووشو هرمزگان در پايان از مديركل ورزش و جوانان استان درخواست كرد با توجه به برنامه هاى گسترده هيأت ووشو در تابستان سال جارى، تمهيداتى نسبت به تهويه هاى خانه ووشو انديشيده شود.

در پايان شكريه نورالدينى نائب رئيس بخش بانوان، رضا فتحى مقدم مدير روابط عمومى و عباس امامدادى رئيس كميته مسابقات به بيان مطالبى در خصوص هيات ووشو استان پرداختند.

رئيس سازمان فرهنگى و ورزشى شهردارى بندرعباس

 براى رسيدن به سطح آرمانى راه زيادى داریم 

رئيس و اعضاى هيأت ووشو استان  به مناسبت سال نو با رئيس سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندرعباس ديدار كردند.رئيس و اعضاى هيأت ووشو استان به مناسبت سال نو با محمدمهدى جهانبخش رئيس سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندرعباس ديدار كردند.محمدمهدى جهانبخش در ابتداى اين ديدار گفت: فعاليت هاى هيأت ووشو استان در طول سال ٩٦ خصوصأ در نيمه دوم سال بسيار چشمگير و قابل تحسين بوده است.

وى افزود: به گفته دست اندركاران امر ورزش، هيأت ووشو يكى از هيأت هاى پركار استان است و انتظار مى رود در سال ٩٧ نيز فعال تر از سال هاى گذشته عمل كند.

رئيس سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندرعباس اضافه كرد: عملكرد خوب هيأت ووشو در سال ٩٦ نبايد مسؤولان هيأت را از فعاليت جدى خود در سال ٩٧ باز بدارد چراكه براى رسيدن به سطح آرمانى و ايده آل، راه زيادى باقيست كه مستلزم تلاش شبانه روزى اعضاى اين هيأت است. جهانبخش به حضور تيم ووشوى شهردارى بندرعباس در ليگ هاى كشورى اشاره كرد و يادآور شد: دست آوردهاى خوبى از سوى تيم ووشوى شهردارى بندرعباس در ليگ هاى برتر و دسته يك ووشوى باشگاه هاى كشور كسب شد اما براى رسيدن به جايگاهى بهتر نيازمند به تلاش بيشتر است.

وى در همين رابطه ادامه داد: نگاه مجموعه شهردارى و شوراى شهر بندرعباس به تيم ووشو نگاهى كاملأ مثبت است و امسال نيز قصد داريم با قدرت بيشترى وارد ليگ برتر شويم و از تمامى ظرفيت هاى بومى كه در اختيار تيم هاى مطرح كشور هستند استفاده خواهيم كرد.

رئيس سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندرعباس با بيان اينكه عملكرد ووشوى هرمزگان در عرصه هاى بين المللى درخشان است، تصريح كرد: امسال هم با توجه به اينكه ووشوى هرمزگان در سه رويداد مهم جوانان جهان، دانشجويان جهان و بازى هاى آسيايى ٢٠١٨ جاكارتاى اندونزى داراى نماينده است، به نظر مى رسد يكى از سال هاى خوب ووشو در استان تلقى شود.

عضو هيئت رئيسه هيأت ووشو هرمزگان در پايان براى همه ووشوكاران استان در سال جديد آرزوى موفقيت كرد و از تلاش بى وقفه اعضاى هيأت ووشوى هرمزگان تقدير به عمل آورد.  عليرضا بهرمن در اين ديدار اظهار داشت: موفقيت هاى هيأت ووشو هرمزگان طى سال هاى گذشته بدون حمايت هاى مستقيم شخص شهردار، اعضاى شوراى شهر و رئيس سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندرعباس ناممكن بود و اين سازمان در تمامى عرصه ها در كنار ووشوكاران بوده است.وى ادامه داد: اميدواريم با حمايت هاى سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندرعباس و اعضاى شوراى شهر بتوانيم در ليگ برتر ووشو باشگاه هاى كشور در سال ٩٧ يكى از سكوهاى قهرمانى را به دست بياوريم.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان به حمايت هاى پنج ساله شهردارى بندرعباس از ووشو اشاره كرد و افزود: حضور تيم ووشو شهردارى بندرعباس در ليگ هاى كشورى باعث شد دغدغه مالى بسيارى از ورزشكاران برطرف شود و با آرامش به كار خود در ورزش ادامه دهند و اى كاش صنايع عريض و طويل استان، راه شهردارى بندرعباس را در خصوص حمايت از ورزش پيش بگيرند.در پايان سهيلا صبورى يكى از مربيان و پيشكسوتان بخش بانوان، مريم پاسالار مشاور امور بانوان هيأت و ميثاق حيران بازرس هيأت ووشو هرمزگان به بيان مطالبى در خصوص هيأت استان پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها