آرزوی سالی پر از خبرهای خوش در صفحه حوادث



صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام:سکانس اول 

لحظاتی به آغاز سال97  نمانده بود که هواپیمایی تهران _ بندر عباس از روی باند  فرودگاه مهرآباد بلند شد و بر فراز  آسمان اوج گرفت.

نگاهی به عقربه های ساعتم انداختم ثانیه ای به سال تحویل نمانده بود، چشمانم را بستم و دعا کردم که  سالی پر از شادی به دور از حادثه داشته باشیم، سالی پر از خبرهای خوب و امیدوار کننده ، سالی پر خیرو  پربرکت، سال سلامتی تمام موجودات روی زمین ، سال صلح و صفا بین چهانیان و... که ناگهان  شنیدم همه به هم تبریک می گویند و زنگ آغاز سال 97 به صدا درآمد...

سکانس دوم 

مشغول دید و بازدید عید بودیم که در ساعت 16 شنیدیم  اولین زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۵ ریشتر در استان هرمزگان حوالی تخت از توابع شهرستان بندرعباس  به ثبت رسید ،با اینکه این زمین  لرزه در شهرهای تخت، قلعه قاضی، بندرعباس، قشم و میناب  حس شده است خوشبختانه  تلفات و خسارات  نداشته است .  شهر تخت تا عصر پنجشنبه ۱۳ بار لرزید.

سکانس سوم 

دقایقی از شنیدن خبر زلزله نگذشته بود که منابع خبری از انفجار در آزمایشگاه فولاد هرمزگان خبر دادند.خبر اولیه روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت  و دعا می کردیم که این حادثه تلفات جانی  نداشته باشد، تا آنکه لحظاتی بعد مسوولان مربوطه، گزارش دادند در این حادثه که علت این انفجار ، نشت گاز اعلام شده است هفت مصدوم داشته که  سه نفر از آنها به دلیل دود گرفتگی محل حادثه با مشکل تنفسی مواجه شده و به صورت سرپایی در محل درمان شدند وچهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس های شرکت فولاد کاوه و فولاد هرمزگان به بیمارستان منتقل شده اند. این حادثه هم به خیر گذشت. 

سکانس چهارم 

در پنجمین روز از سال نو ،شنیدم که در کیش  سه گردشگر به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز مسموم شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است واین افراد دچار مرگ مغزی شده‌اند.

سکانس چهارم 

پنج تصادف با شتر در تعطیلات نوروزی امسال.

 این تیتری سایت مرکز خبر هرمزگان بود که از فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان نقل شده بود.  که حاصل آن یک کشته، پنج مجروح و همچنین دو فقره نیز خسارتی بوده است.

 به گفته سرهنگ علی اسفندانی در جریان تعطیلات نوروزی، آمار تصادفات فوتی جاده های برون شهری هرمزگان 44 درصد کاهش داشته است که این خبر  خوشایندی برای استان است و امیدوارم تا پایان تعطیلات نوروزی، آمار تصادفات جاده ای سیر نزولی داشته باشد.

سکانس پنجم

امروز 15  فروردین ماه سال 1397 صفحه  5  شماره 3458 باز  شد  به امید اینکه   اکثر خبرهای این صفحه در شماره های بعدی نشریه ، دستگیری خلافکاران و آشوبگران باشد نه قتل و کشته های جاده ای و...

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها