12

مهر

1403


اجتماعی

19 فروردین 1397 08:14 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه سامانه بارشی فعلی مستقر در کشور روی استان هرمزگان تاثیری نخواهد داشت، گفت: از لحاظ دمایی امروز روند ملایم افزایش دما پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور  افزود: سامانه بارشی فعلی مستقر در کشور روی استان هرمزگان تاثیری نخواهد داشت البته احتمال رگبار پراکنده در مناطق غربی و شمالی استان دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: با  توجه به فعالیت سامانه ناپایدار در نقاطی ازخلیج فارس (مناطق غربی و مرکزی) امروز در جزایر غربی خلیج فارس از جمله جزیره لاوان شاهد ابرناکی  وزش باد نسبتا شدید و متلاطم شدن دریا خواهیم بود که احتمال رگبار پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: امروز از سمت غرب استان ابرناکی خواهیم داشت و پدیده غالب استان غبار محلی خواهد بود.سی سی پور تصریح کرد: امروز تردد در جزایر خلیج فارس از جمله قشم هرمز مناسب خواهد بود اما توصیه می شود با توجه به مواج بودن  مناطقی از خلیج فارس از تردد کشتیهای تجاری به سمت غرب خودداری شود، فردا شرایط تردد مناسب خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی امروز روند ملایم افزایش دما  پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: شناورهای سبک و صیادی نیز از تردد در محدوده جزایر غربی خصوصا جزیره لاوان خودداری کنند./ایسنا

دیدگاه ها (0)
img