12

مهر

1403


اقتصادی

29 فروردین 1397 08:08 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی - مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه شش اظهار داشت :نیاز سالانه استان هرمزگان 200 هزار تن می باشد که حدود 50 تا 60 هزار تن از طریق خرید از کشاورزان استان تامین و مابقی آن از سایر استان ها مطابق ضوابط و مقررات شرکت بازرگانی دولتی تامین و مرتفع می شود.

مسعود دشوارگر افزود :اواخر سال 1396 تمهیدات و برنامه ریزی های لازم  جهت اجرای مناسب خرید تضمینی گندم داخلی سال ١٣٩٧ جلسات هماهنگی با دستگاههای مرتبط برگزار شد و عملیات اجرای آن صورت پذیرفت.

وى تصریح کرد به منظور تسهیل در امر خرید تضمینی گندم و جلوگیری از تحمیل هزینه مضاعف حمل ونقل به کشاورزان تعداد 15 مرکز خرید ، ٩ مركز در شهرستان حاجی آباد و شمال استان ، 4 مرکز در شهرستان های میناب و رودان در شرق استان ، یک مرکز در پارسیان ، یک مرکز در بستک در غرب استان و یک مرکز در بندرعباس با تعامل و همکاری و هماهنگی مجموعه راه اندازی شود.

دشوارگر بیان داشت :تاکنون مقدار 9100 تن گندم معمولی، 540 تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و پیش بینی می شود مقدار 54 هزار تن تا پایان فصل خرید صورت پذیرد

شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه شش شامل استانهای هرمزگان و کرمان به مرکزیت استان هرمزگان از مجموع شرکت های مناطق  14گانه کشور می باشد که متولی خرید تضمینی گندم ودانه های روغنی کلزا در استان هرمزگان می باشد.

دیدگاه ها (0)
img