13

مهر

1403


اجتماعی

30 فروردین 1397 07:53 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - فرماندار شهرستان قشم گفت: برای خدمت‌رسانی و رفع مشکل مردم هم‌افزایی سریعترین راه خدمت‌رسانی است.

 علیرضا نصری در دیدار اعضاء شورای اسلامی شهر قشم اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت ارزنده‌ای است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی برای تسهیل امور شهری و روستایی  از طریق سپردن کار به  مردم پیش‌بینی شده و اینک با تجربه نزدیک بیست سال از اجرای آن شاهد نتایج خوبی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شهرستان قشم دارای ظرفیت دیگری در حوزه خدمت‌رسانی است که می‌توان با تعامل، گفت‌وگو و هم‌افزایی در جهت منافع مردم از آن بهره برد.

فرماندار قشم در ادامه افزود: در شهرستان قشم، منابعی نهفته است که قانون‌گذار برای بهره‌گیری به ایجاد و استقرار منطقه آزاد در بخشی از آن رای داده است.نصری با اشاره به اقدامات حمایتی سازمان منطقه آزاد به‌ویژه در زمان مدیرعاملی حمید رضا مومنی، اضافه کرد: در این مدت، پیشرفت قابل توجه‌ای در حوزه عمران روستایی و رفاه عمومی حاصل شده است.

وی تاکید کرد: خدمت به مردم و تسهیل امور شهری یا روستایی، فلسفه وجودی دستگاه‌ها و حضور مسؤولین در مناصب است که انجام آن با درگیری و دامن‌زدن به اختلاف و تضادها محقق نمی‌شود.فرماندار شهرستان قشم، اذعان داشت: در مسیر کار با اختلاف‌نظر و حتی ابهام و نارسایی‌های قانونی مواجه می‌شویم که با تعامل، گفت‌وگو  و  صبوری می‌توان همه را به فرصت خدمت تبدیل کرد.

براساس این خبر رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر قشم با حضور در دفتر کار علیرضا نصری با او پیرامون امور شهری و نوع تعامل با سایر دستگاه‌های مستقر در قشم، دیدار و گفت‌وگو کردند./فارس

دیدگاه ها (0)
img