12

مهر

1403


اجتماعی

26 اردیبهشت 1397 09:19 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - مدیر درمان تامین اجتماعی  استان هرمزگان از پرداخت بالغ بر ٤١٨میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی اعم از دانشگاهی و خصوصی در نیمه اول اردیبهشت ماه در استان خبر داد.

دکترمریم  امیری در خصوص پیگیری پرداخت مطالبات موسسات طرف قرار داد سازمان تامین اجتماعی در استان گفت : در نیمه اول اردیبهشت سالجاری مبلغ 418 میلیارد و ٢٧٧ میلیون ریال از این مطالبات به موسسات طرف قرار داد دانشگاهی و خصوصی پرداخت شده است.

وی ادامه داد:از این مبلغ ١٨٨میلیارد و 412 میلیون ریال از بدهی های دانشگاه علوم پزشکی و ٢٢٩میلیارد و 865میلیون رسال مطالبات سایر مراکز طرف قرارداد پرداخت شده است.

دکتر امیری همچنین با قدردانی  از همکاری موسسات طرف قرار داد گفت:سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش داشتن 52 درصد جمعیت استان وظیفه ی مقدس حمایت و خدمت رسانی از این بیمه شدگان را برعهده دارد که با همراهی شرکاء خود می تواند به این مهم عمل نماید.این مقام مسوول در ادامه اولویت مدیریت درمان استان هرمزگان در سال ١٣٩٧ ارتقاء مراکز درمانی سطح استان عنوان کرد.دکترامیری در خصوص برنام های عملیاتی سال ١٣٩٧ مدیریت درمان استان گفت: اولویت ما پیگیری احداث مراکز درمانی در حاجی آباد ، کیش و بندرخمیر است. 

وی تکمیل ظرفیت بیمارستان خلیج فارس و راه اندازی ٢٩ تخت ، راه اندازی تجهیزات های تک همچون MRIو ماموگرافی ،تکمیل ارتقاء تجهیزات رادیولوژی و تصویری برداری و دیجیتال نمودن آنها را از اهم برنامه های عملکردی سال ١٣٩٧مدیریت درمان عنوان کرد.وی همچنین از دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان خبرداد.امیری خاطرنشان کرد:مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان برای دومین دوره پیاپی موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ٩٠٠١ ISO گردید.مدیریت درمان استان با تاکید بر حفظ و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات موفق به استقرار و کسب مجدد این گواهینامه برای دومین دوره و بمدت 4 سال پیاپی شده است .

وی اضافه کرد : دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان نیز برای سومین دوره و٧ سال پیاپی موفق به استقرار و کسب این گواهینامه گردیده است.

مریم امیری مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در پایان تصریح کرد : همه تلاش ها در جهت افزایش بهره مندی خدمات حمایتی بیمه شدگان در استان هرمزگان به کار گرفته خواهدشد.

دیدگاه ها (0)
img