در دیدار با استاندار هرمزگان مطرح شد

درمانگاه پزشکی در استان احداث می شود



صبح ساحل ، ورزشی - رئیس فدراسیون پزشکی و رئیس انجمن موج سواری به همراه دانشور مدیر کل ورزش وجوانان با همتی استاندار هرمزگان دیدار کردند. 

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان به همراه  نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی،  رستمی رئیس انجمن موج سواری کشور  ، فتح الهی رئیس هیات پزشکی استان در محل استانداری هرمزگان با فریدون  همتی استاندار هرمزگان دیدار نمودند. 

دانشور متولی ورزش استان گزارشی از وضعیت حوزه ورزش وجوانان ارائه نمود و اظهارداشت: با یاری خداوند و حمایت های مقام عالی وزارت ورزش و جوانان  و شخص استاندار  سال96در شاخص های بیمه ورزشی که همان ورزشکاران سازمان یافته می باشند و عضویت ورزشکاران دختر و پسر در تیم های ملی و توسعه ی زیر ساخت ها و فعالیت های عمرانی و خیرین و توسعه ورزش همگانی و روستایی و ورزش بانوان و پژوهشی و فرهنگی رشد قابل توجهی داشته ایم.

وی افزود: تلاش داریم برنامه ریزی های خوبی برای بازی‌های آسیایی 2018و المپیک 2020با همکاری هیات‌های ورزشی استان داشته باشیم و با حمایت‌های  استاندار  شاهد توسعه ی بیشتر ورزش استان خواهیم بود . و ی بیان داشت: در هفته دولت 10 فضای ورزشی در استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.  

نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی گزارشی از وضعیت بیمه ورزشکاران و کمک های فدراسیون به ورزشکاران و میزان ارائه خدمات به جامعه هدف مطالبی بیان نمود و آمادگی فدراسیون برای احداث یا خرید یک درمانگاه که بتواند در زمینه های پزشکی به جامعه ورزشی و سایر هم استانی‌های عزیز خدمات ارائه دهداعلام نمود.وی اظهارداشت: با حمایت های استاندار و این فدراسیون و اداره کل شاهد این باشیم در سال97 این مرکز درمانی در بندرعباس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فتح الهی رئیس هیات پزشکی هرمزگان  اظهارداشت:سال96بیش از 54هزار نفر ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته اند و خدمات قابل قبولی از سوی این هیات به ورزشکاران صورت گرفته است. رستمی رئیس انجمن موج سواری کشور اظهارداشت : این انجمن آمادگی دارد مسابقات موج سواری غرب آسیا را در این استان و در جزیره هرمز و یا بندرجاسک با حضور 5تیم خارجی در ایام دهه فجر برگزار نماید. 

فریدون همتی  استاندار هرمزگان هم در پایان از تلاش ها و زحمات و پیگیری‌های دانشور مدیر کل ورزش وجوانان استان در امورات ورزشی تشکر و قدردانی نمود و آمادگی استانداری را برای هرگونه کمک به ورزش و جوانان استان اعلام داشت. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها