12

مهر

1403


ورزشی

07 خرداد 1397 07:54 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان این که برگزاری اردو و بدنسازی واژه‌ای غریب و خنده‌دار برای بازیکنان و کادرفنی آذرخش بندرعباس است، گفت: در حال حاضر اگر بخواهیم فصل جدید را آغاز کنیم حتی مکان برای استراحت بازیکنان نداریم، نمی‌دانیم اغذیه بازیکنان از کجا تامین کنیم و از همه مهم‌تر بازیکنی که فصل قبل ریالی دریافت نکرده چگونه امسال اعتماد می‌کند و قراردادش را  تمدید کند؟!

عباس روزپیکر پیرامون آخرین اتفاقات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر، افزود: تاکنون صحبتی با بنده در خصوص تمدید قرارداد و ارائه لیست نفرات موردنیاز نشده است.وی با بیان این که سه ماه می‌گذرد و مسئولان از اتفاقات خوب صحبت می‌کنند و با گفتن ان شاا...  از خبرهای خوش در آینده صحبت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر آذرخش بندرعباس بازیکن تحت قراردادی ندارد و حتی برخی بازیکنانمان به تیم‌های دیگر رفته و برخی دیگر در حال مذاکره برای انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

روزپیکر با اشاره به این که در تیم آذرخش بندرعباس اگر قرار باشد آغاز کارمان از همین امروز سوت بخورد، 10 روز زمان می‌برد تا عملی شود، اضافه کرد: برگزاری اردو و بدنسازی برای بازیکنان و کادرفنی آذرخش بندرعباس امری خنده‌دار است زیرا ظرف سالیان گذشته این واژه‌ها معنا نداشته است.سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان این که بازیکنان بومی و کادرفنی از قرارداد فصل گذشته خود ریالی دریافت نکرده‌اند و بازیکنان غیربومی بین 60 تا 70 درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: در حال حاضر نمی‌دانم مدیرعامل باشگاه چه کسی است و تنها احمدی، مالک باشگاه برای همگان روشن است که وی هم در روز تنها دو تا سه بار جواب مخاطبانش را می‌دهد که مدتی است بنده توفیق مکالمه با وی را نداشته‌ام.

وی با اشاره به این که تمامی تیم‌ها فعالیت خود را آغاز کرده و یک تا دو تیم باقیمانده هم به زودی تمریناتشان آغاز می‌شود، ادامه داد: تیم‌های دیگر مشکلات فصل قبل را ندارند اما آذرخش از مشکلات گذشته‌اش رنج می‌برد تا مشکلات آینده!

روزپیکر افزود: در حال حاضر اگر بخواهیم فصل جدید را آغاز کنیم حتی مکان برای استراحت بازیکنان نداریم، نمی‌دانیم اغذیه بازیکنان از کجا تامین کنیم و از همه مهم‌تر بازیکنی که فصل قبل ریالی دریافت نکرده چگونه امسال اعتماد می‌کند و قراردادش را  تمدید کند؟! 

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان این که بنده از تدارکات تا مدیرعاملی باشگاه را در فصول قبل بر عهده داشته‌ام، خاطرنشان کرد: در جلسات پیش از فصل بنده هیچ سمتی ندارم اما به محضی که مسابقات آغازشده و با مشکل مواجه می‌شویم تمامی مسئولان تماس گرفته و تیم آذرخش را فرزند بنده خطاب می‌کنند و توقع دارند بنده مانند پدر و مادر تیم فوتسال آذرخش تمامی مشکلات را حل کنم.

دیدگاه ها (0)
img