12

مهر

1403


اجتماعی

21 خرداد 1397 09:58 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: در پی دستور همتی استاندار هرمزگان صنوف مزاحم در شهر بندرعباس ساماندهی می شوند.

ایرج حیدری در نشست ساماندهی صنوف مزاحم و ناسازگار با محیط زیست شهر بندرعباس، عنوان كرد: در پی دستور دكتر همتی استاندار هرمزگان صنوف مزاحم و ناسازگار با محیط زیست شهر بندرعباس ساماندهی می شوند که این طرح نیاز به آزمایش و خطا ندارد و در بسیاری از شهرهای دیگر كشور اجرا شده و به ثمر نشسته است.وی افزود: برای ساماندهی و انتقال صنوف مزاحم شهر بندرعباس جانمایی زمین صورت خواهد پذیرفت و شهرداری اقدام به آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز در این رابطه خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: زمین با قیمت مناسب به صاحبان اصنافی كه شامل این طرح می شوند واگذار می شود و زمین ارزش افزوده بسیار خوبی دارد.حیدری گفت: صاحبان اصناف پس از دریافت زمین باید در یك ساز و كار و بازه زمانی مشخص  ملك خود را در محل جدید احداث کنند و در واگذاری زمین ها باید به توانایی صاحبان اصناف برای عملیاتی شدن طرح توجه کرد. وی بیان داشت: طرح ساماندهی صنوف مزاحم شهر بندرعباس و جانمایی آنها در یك مكان مشخص  علاوه بر كاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی باعث رونق فعالیت های این بخش می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح كرد: ساماندهی صنوف مزاحم شهر بندرعباس و استقرار آنها در یك مكان مشخص علاوه بر رونق این بخش موجب زیبایی  سیمای شهر و تسهیل امور مردم می شود.حیدری خاطرنشان کرد: شهرداری با همكاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه ها  باید نسبت به ساماندهی صنوف مزاحم اقدام كند و در بسیاری از شهرهای بزرگ و كوچك شهرداری ها  اقدام به این امر نموده اند.

دیدگاه ها (0)
img