12

مهر

1403


ورزشی

27 آذر 1391 09:15 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با شکست البدر در مقابل استیل آذین تهران  وباخت میناب طیور دربرابر کاسپین قزوین همراه بود.

 البدربندرکنگ درهفته پایانی نیم فصل   در ورزشگاه اختصاصی خود در یک بازی کاملاً فیزیکی و درگیرانه ۲ بر یک از تیم تهرانی استیل آذین شکست خورد تا اولین شکست خود را در برابر تماشاگران خودی تجربه کند. شاگردان جعفری سرمربی تیم البدر نیمه نخست را خوب آغاز نکردند و در دقیقه ۲۵ اولین گل توسط بازیکن شماره ۱۰ مهرداد صلحی از تیم استیل آذین دریافت کردند تا کار این تیم در نیمه نخست گره بخورد . نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در شروع نیمه دوم و با صحبت های جعفری سرمربی  تیم البدر در وسط دو نیمه تلاش بازیکنان البدر دو برابر شد تا با ارسال توپی از سمت راست توسط مجید لامهی و ضربه سر ولید نوری دروازه تیم استیل آذین باز شود و البدر مجدد به بازی برگردد و بتواند گل پیروزی بخش به ثمر برساندند.اما پس از حملات دامنه دار تیم البدر در نیمه دوم، این تیم استیل آذین تهران بود که با ارسال توپ در محوطه جریمه ، بازیکن شماره ۶ این تیم فریبرز گرامی در دقیقه نود دروازه البدر را باز کرد تا کار این تیم برای جبران سخت و دشوار تر شود.در پایان تلاش بازیکنان البدر بی نتیجه بود و سرانجام اولین باخت خانگی  در نیم فصل نخست در وزشگاه خود تجربه کرد.اسامی بازیکنان البدر بندرکنگ : محسن معصومی ، مجید لامعی ، رحمان اسفندیاری ( بهمن محمدی ۴۶ ) ناصر ارضی ، حسین سلطانی ، داریوش سعادتی ( محمد امین درویشی ) جواد یادگاری ( علی اکبر ماهوت فروش  ۷۷ ) آرین آراگلی ، رحیم عباد زاده ، علی حسینی ، ولیدنوری سرمربی جهانبخش جعفری    سرپرست : علی صیادی

 

میناب طیور دیگر نماینده هرمزگان درلیگ دسته دوم فوتبال کشورمقابل  تیم رده نهمی جدول گروه الف  کاسپین قزوین شکست خوردتااین تیم قزوینی  پس از مدت ها رنگ برد را ببیند.تیم کاسپین در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حساب دو بر یک از سد میهمان خود میناب طیور هرمزگان گذشت.این دیدار از گروه الف رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد.

 

تیم فوتبال کاسپین قزوین با این برد پس ازگذشت شش هفته موفق شد تا به پیروزی دست پیدا کند.نیمه نخست این مسابقه با حساب دو بر صفر به سود کاسپین به پایان رسید و در نیمه دوم نیز تلاش میناب طیور  تنها یک گل برای آن هاداشت ودر پایان این دیدار به سود کاسپین قزوین به پایان رسید.

 

تیم میناب طیور با ا ین شکست وبا 25 امتیاز درمکان دوم جدول رده بندی  باقی ماند. کاسپین قزوین با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به 15 رساند و به رده نهم جدول آمد.

 

سایرنتایج  دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال بدین شرح می باشد.

 

فولاد نوين اهواز1   گيتى پسند اصفهان 1

 

شهردارى اردبيل 6 - چوكاى تالش 1

 

شهردارى لنگرود 0  نفت اميديه 0

 

دارتاك لرستان 0  مقاومت تهران  0

 

گاز فجر جم 3  نفت محمودآباد  1

 

نفت نوين آبادان 1 سياه جامگان مشهد1

 

مس سونگون تبريز2  سپيدرود رشت1  

 

صنعت ساری 1  نفت وگازگچساران 1

 

پرسپولیس ورامين - داتيس لرستان(برگزارنشد)

 

مهرکرج 2  استقلال ساری 2

 

نوژن شموشک 4  پرسپولیس گناوه1

 

سیف آباد کازرون 1  شهرداری دزفول 1

 

دیدگاه ها (0)
img