12

مهر

1403


سیاسی

02 تیر 1397 09:00 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: تبلیغات پوشالی دشمن چهره پاک و موجه دستگاه قضایی را مخدوش نخواهد کرد.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دیدار مسئولان دادگستری و قضایی هرمزگان به مناسبت هفته قوه قضائیه افزود: تکریم ارباب رجوع، قاطعیت در تصمیم گیری‌ها و تسریع در جریان دادرسی و اجرای احکام از نکات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قضائی باشد.آیت الله نعیم آبادی گفت: تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام عامل مهمی در افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه دستگاه قضایی است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود: دستاورد‌های دادگستری هرمزگان در سال گذشته مبین تلاش بی وقفه مسئولان و کارکنان خدوم این نهاد است.

حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد دادگستری هرمزگان گفت: در سال ۱۳۹۶، تعداد ۲۵۸ هزار و ۸۶۲ فقره پرونده وارد روند رسیدگی در دستگاه قضایی استان شد و در همین مدت ۲۵۸ هزار و ۲۸ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و منتهی به صدور حکم شد.وی افزود: طی سال گذشته ۲۳۵ فقره پرونده در حوزه صیانت از حقوق بیت المال منتهی به صدور حکم شد و ۱۷۴ پرونده منتهی به صدور قرار شد و ۴۳۶ نفر متهم مورد تعقیب قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در سال ۱۳۹۶ مساحت ۷ هزار و ۶۱۱ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد و ۷۳ مورد هم قلع و قمع صورت گرفت.

دیدگاه ها (0)
img