12

مهر

1403


اجتماعی

19 تیر 1397 08:31 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - مدیركل تعاون، كار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به ابلاغ289 میلیارد تومان اعتبارات به بخش اشتغال روستایی، بر جذب این تسهیلات كم بهره تاكید و اضافه كرد: کمیته های فنی و دستگاههای اجرایی با تلاش و پیگیری مستمر نسبت به تصویب طرح ها و جذب بیشتر تسهیلات اشتغالزایی روستایی اقدام کنند و بانکهای عامل نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

سلیمی با تاكید بر اجرای صحیح طرحها و جلوگیری از انحراف در هزینه كرد اعتبارات، اظهار امیدواری كرد: تا پایان تیرماه سالجاری با همكاری دستگاههای اجرایی و بانكهای عامل، بتوان اعتبارات تخصیصی استان را به صورت كامل جذب كرد.

وی در ادامه بیان داشت: 289 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای طرحهای اشتغال روستایی و شهرهای زیر10 هزار نفر جمعیت به استان اختصاص داده شده است که با پرداخت کامل این اعتبارات 5 هزار و 200 شغل در روستاها ایجاد می شود.

سلیمی  اضافه كرد: از اسفندماه سال گذشته تاكنون، بیش از 77 میلیارد تومان تسهیلات به 74 طرح در بخشهای كشاورزی، صنعتی و خدمات پرداخت شده است.

وی بیان داشت: استان هرمزگان به لحاظ درصد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی به نسبت سهمیه اعتبارات ابلاغی، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینكه تا سقف 60 میلیارد ریال در استان برای بررسی طرحها، تفویض اختیار شده است، افزود: بانكهای عامل درجهت تسریع در فرایند پرداخت اعتبارات، طرحهای زیر 60 میلیارد ریال استان را بررسی و پرداخت نمایند.

دیدگاه ها (0)
img