12

مهر

1403


ورزشی

23 تیر 1397 08:01 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :مجمع انتخاباتی هیات والیبال هرمزگان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان  برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیات والیبال هرمزگان با حضور امیرحسین منظمی دبیر کل فدراسیون والیبال  ، دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و اعضای مجمع هیات والیبال برگزار شد.  

در این مجمع  فریدون الهامی ، پوریا پور صادقی نژاد و ماشاا... چرخی سه کاندید حاضر برای پست ریاست هیات والیبال نام نویسی کرده  بودند که در پایان  فریدون الهامی با کسب ۱۷ از مجموع ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهارسال دیگر به عنوان رئیس هیات والیبال هرمزگان انتخاب شد. پوریا پور صادقی نژاد یکی دیگر از کاندیدهای ریاست هیات  والیبال  بود که در مجمع حضور نیافت . 

 مدیرکل ورزش و جوانان 

اعضای مجمع رئیس هیات را تنها نگذارند

دانشور در این مجمع بیان داشت: این پنجمین مجمع است که در سال ۹۷ برگزار می شود و تا پایان سال چندین مجمع دیگر هم خواهیم داشت تا همه هیات های ما با ریاست اداره بشوند.

وی از اعضای مجمع خواست تا رئیس هیات را تنها نگذارند چون هیچ کس به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد . 

وی گفت: اعضای مجمع باید در هر حال در کنار هیات و ریاست آن باشند و هرجا که نیاز به تذکری باشد به ایشان تذکر بدهند. دانشور اظهار داشت جایگاه والیبال هرمزگان باید بالاتر از این باشد و رئیس هیات تمام توان خود را بگذارد تا این موفقیت برای استان اتفاق بیفتد.

چرخی کاندیدهای ریاست هیات والیبال

والیبال هرمزگان بانک اطلاعاتی خوبی ندارد 

ماشاا... چرخی یکی از کاندیدهای حاضر در این مجمع گفت:  بنا به شرایطی که صلاح دانستم برای ریاست هیات نام نویسی کردم که یکی از اولویت های من  رونق دادن به والیبال پایه بود که در گذشته فعالیت خوبی صورت نگرفته است.

وی اظهار داشت:  هیات والیبال در زمینه کلاس‌های آموزشی  خوب عمل نکرده و فعالیت خوبی ندارد و این هیات در   برگزاری مسابقات هم باید بگویم تنها یک لیگ برتر در   استان دار داما برای پایه هیچ مسابقاتی در سطح استان نداریم . 

چرخی گفت:  در والیبال اسم آکادمی داریم اما خبری ازیک آکادمی قوی در سطح استان نداریم. وی در پایان به نحوه برگزاری مجمع اعتراض کرد و گفت متاسفانه چند مواد قانونی در این مجمع رعایت نشد که بنده از این طریق اعتراض خودرا اعلام می کنم . 

 فریدون الهامی 

توقع ما از چرخی بیشتر بود 

فریدون الهامی دیگر کاندید ریاست هیات والیبال که برای چهارمین دوره متوالی موفق شد رای مجمع را برای ریاست به دست بیاورد گفت: توقع من از چرخی کاندید ریاست این بود که فعالیت های این هیات را بی مورد زیر سوال نبرند و چشم بصیرت داشته باشند که چقدر فعالیت صورت گرفته است.

 ما تفاهم نامه های زیادی داریم که متاسفانه چون آقای چرخی در والیبال هرمزگان نیستند این فعالیت ها و عملکردها  را نمی بیند . 

ایشان چگونه به خودشان اجازه می دهند مربیان و بازیکنان ما را زیر سوال ببرند در صورتی که ما با همین مربیان و بازیکنان درخشش بسیار خوبی در سطح کشور داریم  و اکنون چندین بازیکن در تیم ملی داریم حتی سرپرستان برخی از تیم های ملی را هرمزگانی ها تشکیل می دهند که جای مباهات دارد.

وی در ادامه به برنامه های گذشته و فعلی خودشان پرداختند و گفتند هیات کارش تیمداری نیست واگر آلومینیوم که یک باشگاه است اکنون در لیگ برتر نیست مقصر هیات نیست ولی برای بودنش هم خیلی تلاش کردیم اما نشد و مسوولان آلومینیوم نخواستند در لیگ تیمداری کنند. 

  دبیر کل فدراسیون والیبال

کار برای رئیس هیات سخت تر شد

دبیرکل فدراسیون والیبال پس از انجام رای گیری خطاب به الهامی رئیس هیات والیبال گفت: رای قاطعی که مجمع به شما دادند کار را برایتان سخت تر می کند و انتظار از شما بسیار بالاتر رفته است.

وی گفت: هیات والیبال های استان ها فدراسیون های کوچک در استان خودشان هستند پس تمام برنامه های فدراسیون را باید  هیات ها به خوبی انجام دهند.

منظمی بیان داشت : هرمزگان پتانسیل آن را دارد که بیشتر در کشور خودش را نشان دهد و یکی از این پتانسیل ها والیبال ساحلی است و یقین دارم هرمزگان در والیبال ساحلی سرآمد کشور خواهد شد.

وی از رئیس هیات والیبال هرمزگان خواست تا به پیشکسوتان اهمیت بیشتری داده شود چون پیشکسوتان هیچ چیز از ما نمی خواهند جز احترام و این احترام می تواند آنها را بسیار خوشحال کند و آنها را از گوشه نشینی بیرون بیاورد.

دیدگاه ها (0)
img