رئیس هیات ووشو هرمزگان :

به‌زودی كلاس‌هاى آموزشى در منطقه بشاگرد برگزار می‌کنیم



صبح ساحل ، ورزشی - تمرينات ورزش رزمى ووشو با حضور جمعى از علاقمندان به اين رشته در مركز شهر سندرک از توابع شهرستان ميناب آغاز شد.

 تمرينات ورزش رزمى ووشو با حضور عليرضا بهرمن رئيس هيات ووشو هرمزگان و جمعى از مسؤولان محلى و علاقمندان به اين رشته در مركز شهر سندرک از توابع شهرستان ميناب آغاز شد.

رشته رزمى ووشو در سالنى به مساحت ٨٠٠ متر مربع تحت نظارت ايمان يونسى پور مربى جوان و باسابقه ووشو با حضور بيش از ١٠٠ نفر از علاقمندان به اين رشته در مركز شهر سندرك فعاليت خود را آغاز كرد. 

عليرضا بهرمن در حاشيه اين مراسم و در جمع ورزشكاران و مسؤولان اظهار داشت: تلاش مى كنيم اين رشته در سراسر هرمزگان فعال شود و با همت همكارانمان در هيات و نگاه مثبت مسؤولان محلى و استانى، طى دو سال آينده محروميت ووشو را در سراسر استان هرمزگان از بين خواهيم برد.

وى افزود: فرزندانمان در نقاط محروم استان داراى استعداد ويژه اى در رشته هاى رزمى هستند و طى روزهاى آينده يكى از ووشوكاران همين نقاط محروم بنام اميرحسين چرزه كه امروز به همراه تيم ملى ووشو جوانان كشورمان در برزيل به سر مى برد براى جمهورى اسلامى ايران افتخارآفرينى خواهد كرد و اميدواريم در سال هاى آينده شاهد حضور نوجوانان و جوانان سندركى در تيم ملى ووشو باشيم.

رئيس هيات ووشو هرمزگان تصريح كرد: يكى از اهدافمان توسعه ووشو در مناطق محروم شرق استان است چراكه استعدادهاى بسيارى در اين بخش از هرمزگان نهفته است و به يارى خداوند متعال به زودى كلاس هاى آموزشى ووشو را در منطقه  بشاگرد فعال مى كنيم و حداقل كارى که ما به عنوان يک هيات مى توانيم براى بشاگرد انجام بدهيم از بين بردن محروميت رشته ورزشى ووشو در اين منطقه است.در پايان رستمى بخشدار سندرک، سزيده رئيس هيات ووشو ميناب و نظامى معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ميناب به بيان سخنانى در خصوص رشد و توسعه ووشو در نقاط محروم شهرستان پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها