12

مهر

1403


ورزشی

07 مرداد 1397 08:07 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با انجام ۷  دیدار به پایان رسید و  به علت حضور باشگاه مس سونگون در مسابقات آسیایی، لیگ برتر ۲۰روز تعطیل می شود.

در این هفته تيم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس خارج از خانه برابر ملى حفارى اهواز تن به شكست داد.

 شاگردان عباس روز پيكر در تيم آذرخش در هفته چهارم ليگ برتر فوتسال كشور مقابل ميزبانش تيم ملى حفارى اهواز با نتيجه ٢ بر صفر شكست خورد تا دومين باخت خارج از خانه خود كسب كند.آذرخشى ها پيش از اين دو برد برابر ارژن شيراز و اهورا بهبهان و يک شكست مقابل شهروند سارى كسب كرده بودند.نماينده استان در هفته پنجم اين رقابت ها ١٨ مرداد ماه در بندرعباس ميزبان تيم مقاومت البرز است.در جدول رده بندى نارنجى پوشان آذرخش همچنان با 6 امتياز و دو پله سقوط در مكان هفتم جاى گرفتند.

 حفاری اهواز ۲   آذرخش بندرعباس صفر

گلزنان : شهاب طالبی و الیاس براتی ( حفاری )

تیم مدعی حفاری اهواز در خانه مقابل دیگر تیم جنوبی فوتسال ایران یعنی آذرخش بندرعباس قرار گرفت. در این دیدار شاگردان علاسوند در نیمه اول بازی پایاپایی مقابل میهمان داشتند ولی در یک لحظه غفلت آذرخشی ها شهاب طالبی توانست تیم میزبان را برنده نیمه اول کند. در نیمه دوم هم آذرخشی ها نتوانستند گل خورده را جبران کنند و تیم حفاری با زدن گل دوم کار تیم آذرخش را تمام کرد تا تیم اهوازی با ۱۰ امتیاز کنار گیتی پسند قرار بگیرد.

 مقاومت البرز ۲   فرش آرای مشهد یک

گلزنان:محسن محمدزاده ، علی محمودی ( مقا‌ومت ) ، سروش احمدنیا ( فرش آرا )

در کرج و در سالن انقلاب این شهر تیم مقاومت به دیدار فرش  آرای هفت امتیازی رفت. تیم فرش آرا در این دیدار امیدوار به برتری بود تا بتواند هم امتیاز با گیتی پسند به صدر برسد. فرش آرایی ها بازی را هم بهتر آغاز کردند و به گل اول بازی رسیدند اما در لحظات پایانی نیمه اول شاگردان جوان کیانفر به گل تساوی رسیدند تا بازی در نیمه اول با تساوی به اتمام برسد. در نیمه دوم بار دیگر تیم میهمان توسط محمودی به گل رسید. اما این بار شاگردان حسن‌زاده قدر این موقعیت را دانسته و با دفاع از برتریشان به سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یافتند و هم امتیاز یا گیتی پسند و حفاری در صدر ایستادند.

 شهرداری ساوه ۲    مقاومت قرچک یک

گلزنان: ابراهیم حاجتی ۲ ( شهرداری )، علی محمودی ( مقاومت )

در ساوه نبرد دو‌تیم پایین جدولی به میزبانی ساوه برگزار شد. تیم شهرداری که در سه هفته ابتدایی با ۱۶ گل خورده ضعیف ترین تیم مسابقات بود امیدوار به کسب اولین امتیاز مقابل تیم دو امتیازی مقاومت بود. اما این تیم مقاومت بود که گل اول بازی را به ثمر رساند تا کار شهرداری گره بخورد. 

اما شاگردان خبیری خیلی زود توسط حاجتی کار را به تساوی کشاندند و در حالی که تیم مقاومت پنج خطا شده بود فرصت گلزنی را از دست دادند تا دو تیم بدون برنده به رختکن بروند.

 در نیمه پرحاشیه دوم تیم قرچک بارها موقعیت گلزنی داشت اما در این امر ناکام ماند تا پس از اخراج نجف زنگی کارشان سخت شود. اما ساوجی ها از این موقعیت استفاده نکردند تا دو دقیقه فرصت شان به پایان برسد اما بلافاصله یک بازیکن دیگر مقاومت از زمین اخراج شد تا این بار حاجتی کار قرچک را تمام کند. در ادامه مسابقه هم تلاش قرچکی ها برای جبران نتیجه نداد تا بازی با برتری ساوه به پایان برسد.

 شهروند ساری یک   ارژن شیراز ۲

گلزنان: جعفر نجفی (گل بخودی)( شهروند )، محمد زارعی و جعفر نجفی و مهدی زاهدی ( ارژن )

سالن سیدرسول حسینی ساری میزبان یک بازی حساس بین ارژن شیراز و شهروند ساری بود. در این دیدار نیمه اول پایاپای و نزدیک دنبال شد و هیچ تیمی نتوانست قفل دروازه حریف را بگشاید. اما با شروع نیمه دوم طوفان شروع شد و در فاصله چند دقیقه ای ارژن دو بار و ساری یک بار به گل رسیدند تا تیم میزبان در شرایط شکست خانگی قرار گیرد و مجبور به حمله شود. اما حملات ساروی ها به خوبی توسط شاگردان کمالی دفع شد تا نماینده شیراز سه امتیاز دشوار و ارزشمند را از ساری به دست آورند و با هفت امتیاز میهمان ناخوانده بالای جدول باشند.

 محمدسیما قم صفر   سن ایچ ‌ساوه صفر

در دیگر دیدار این هفته که با دقایقی تاخیر به علت قطعی برق همراه بود تیم های سن ایچ و سوهان محمدقم به مصاف هم رفتند. 

در این دیدار دو تیم در نیمه اول بدون گل زده به تساوی رضایت دادند تا کار به نیمه دوم کشیده شود. در نیمه دوم هم هیچ تیمی توان برتری مقابل حریفش را نداشت و بازی پایاپای پیگیری شد تا در نهایت دو‌تیم به تساوی بدون گل رضایت بدهند .

 گیتی پسند اصفهان۸  پارسیان شهرقدس۳

گلزنان : سعید احمد عباسی۴ و مسلم اولادقباد و و محمد زارعی و علیرضا جوان ۲ ( گیتی پسند)، امین مجیدی پور ۳  ( پارسیان )

 تیم مدعی گیتی پسند در خانه میزبان پارسیان شهرقدس بود. اصفهانی ها همچون هفته قبل مشکلات زیادی از بابت قطع برق و میزبانی داشتند و به دلیل همین مشکل بار دیگر بازی این تیم متوقف شد که با تلاش های انجام شده با ژنراتور امکان برگزاری بازی مهیا شد. در این دیدار شاگردان لک در برابر تیم پارسیانی قرار داشتند که همچنان در شوک‌ شکست هفته گذشته قرار داشت. تیم میزبان در این دیدار بازی را خوب آغاز نکرد و با یک گل از  مجیدی پور عقب افتاد اما این برتری میهمان زیاد دوام نداشت تا این که احمد عباسی خیلی زود بازی را به تساوی کشاند. در این دقایق گیتی پسندی ها توسط مسلم اولاد قباد به گل دوم رسیدند تا تیم پارسیان تحت فشار قرار بگیرد. 

در ادامه هرچند تیم میزبان باز هم مالک توپ و میدان بود اما در نهایت بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.با شروع نیمه دوم شیرازه تیم پارسیان از هم پاشید وگیتی پسندی ها با هتریک سعید عباسی کار میهمان را یکسره کردند. در ادامه تلاش شاگردان زندی پور به زدن گل دوم برای این تیم ختم شد ولی این گل با پاسخ جدی میزبان باتجربه و زدن سه گل دیگر همراه شد تا کار پارسیانی‌ها تمام شود. در دقایق باقی مانده هم هر تیم یک گل زد تا بازی در نهایت بازی با نتیجه ۸  بر ۳ به سود گیتی‌پسند به پایان برسد و لک موفق شود در خانه مچ دستیار پیشینش را بخواباند.

 سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس:

 مصدومیت‌ها تیم آذرخش را اذیت می‌کند

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: امسال لیگ طولانی پیش رو داریم و همین عامل باعث شده تا شروع لیگ امسال کیفیت هرساله را نداشته باشد.عباس روزپیکر  با بیان این که در این هفته سعی کردیم تمرینات منظمی برگزار کنیم، تصریح کرد: تمرینات این هفته نسبت به داشته‌هایمان خوب بود گرچه مصدومیت‌ها همچنان تیم آذرخش را اذیت می‌کند.سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به این که امیدوارم 13 روز تعطیلی پیش رو مسابقات لیگ برتر بتواند به کمک تیم آذرخش بیاید، عنوان کرد: باید تلاش کنیم مصدومان خود را به مسابقات برسانیم و شرایط تمرینی‌مان روز به رو بهبود یابد.

وی در خصوص شرایط مسابقات لیگ برتر نسبت به فصول گذشته، بیان کرد: اکثر تیم‌ها تمرینات خود را دیر شروع کرده گرچه شاید دو مرحله‌ای شدن مسابقات لیگ برتر سبب این موضوع شده است.سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس ادامه داد: امسال لیگ طولانی پیش روداریم و همین عامل باعث شده تا شروع لیگ امسال کیفیت هرساله را نداشته باشد.روزپیکر با بیان این که از هفته ششم شرایط فنی لیگ بهتر خواهد شد، اضافه کرد: از لحاظ مالی همچنان به امید روزهای آینده هستیم تا اتفاقات خوبی برای تیم فوتسال آذرخش رقم بخورد.

وی در پایان گفت: داوری‌های این فصل مناسب‌تر از فصل گذشته بوده اما همچنان راضی‌کننده نیست.

دیدگاه ها (0)
img