12

مهر

1403


ورزشی

09 مرداد 1397 07:49 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - آرش برهانی، کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران  تیم ملی فوتبال کشورمان  و آقای گل فوتبال ایران هدایت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را پذیرفت.

 برهانی با حضور در دفتر باشگاه شهرداری بندرعباس و توافق با محمد مهدی جهانبخش(مدیرعامل باشگاه) به مدت یک فصل هدایت نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس در مسابقات لیگ دسته دوم را برعهده گرفت.

آرش برهانی در لیگ برتر برای تیم استقلال تهران ۲۸۳ بازی انجام داد و موفق به ثمر رساندن ۱۱۴ گل برای استقلال شد تا آقای گل تاریخ این باشگاه باشد.وی سابقه عضویت در تیم‌های پاس همدان، النصر، استقلال تهران و پیکان و تیم ملی امید و بزرگسالان ایران را در کارنامه دارد و در جام جهانی۲۰۰۶ برای تیم ملی کشور ایران دو بازی در مقابل مکزیک و آنگولا انجام داده‌است و ۱۰ گل ملی دربه ثمر رسانده است. 

برهانی در تاریخ ۳۰ ام فروردین ۱۳۹۶ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سال گذشته تيم شهردارى بندرعباس با مربيگرى على نيكبخت از صعود به ليگ دسته اول فوتبال كشور بازماند.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری

بندرعباس:

هرمزگان استعدادهای خوبی در زمینه فوتبال دارد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به در پیش بودن فصل جدید لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس برای جذب بازیکن اقدام به تست گیری می‌کند.

 محمدمهدی جهانبخش بیان کرد: تیم شهرداری بندرعباس از نام‌های درخشان و با اعتبار فوتبال کشور است که در این فصل با سازمان‌دهی مناسب و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به دنبال حضور مجدد در لیگ دسته اول کشور می باشد .

وی افزود: تست گیری مرحله مهمی از تیمداری برای یافتن استعدادهای جوان است و در واقع تست گیری برای آینده تیم بسیار مؤثر است.

جهانبخش با بیان اینکه اولویت ما حضور بازیکنان با انگیزه و با استعداد بومی در تیم شهرداری بندرعباس است، تصریح کرد: در استان هرمزگان استعدادهای خوبی در زمینه فوتبال وجود دارد که با به‌کارگیری آن‌ها در تیم شهرداری می‌توانیم آینده بهتری را برای فوتبال این خطه رقم بزنیم.

وی ابراز کرد: با توجه به در پیش بودن فصل جدید لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و حضور تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این رقابت‌ها، این تیم برای جذب بازیکن اقدام به تست گیری کرده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: این تست گیری روزگذشته  دوشنبه شروع  و امروز  سه‌شنبه نهم مردادماه ز ساعت ۱۷:۳۰ در مجموعه ورزشی شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس برگزار می‌شود.

 آرش برهانی :

هدف گذاری ما صعود به لیگ بالاتر است

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: بندرعباس استعدادهای خوبی را دارد و تیم شهرداری بندرعباس در فصل پیش رو بالای 50 تا 60 درصد از بازیکنان بومی استفاده خواهد کرد.

آرش برهانی پس از امضای قرارداد با تیم فوتبال شهرداری بندرعباس  ابراز کرد: من برای آینده‌ام برنامه ریزی کرده بودم تا در مرحله مربیگری خود بتوانم تجربیات جدیدم را دنبال کنم و خداراشکر مسئولین باشگاه شهرداری بندرعباس به بنده اطمینان و بنده را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند که از آن ها تشکر و فکر می کنم تجربه خوب و جذابی باشد.

وی با بیان اینکه من در هفته های اخیر، لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را بسیار دنبال و در مورد بازیکنان و تیم های حاضر در این لیگ تحقیق کرده ام، افزود: شهرداری بندرعباس یکی از مدعین صعود به لیگ بالاتر است و هدف ما در این فصل نیز صعود است.

برهانی تصریح کرد: حق استان هرمزگان این است که در رده های بالای رقابت های فوتبال کشور تیم داری کند و این زیر ساخت ها، امکانات و استعدادها در هرمزگان وجود دارد و امیدوارم این همکاری شروع بسیار خوبی باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تصریح کرد: بازی کردن و مربیگری فوتبال دو مقوله متفاوت از هم هستند که تعاریف و مشکلات هر دو با هم متفاوت هستند که هر دو مورد بسیار مشکل هستند.

وی ادامه داد: بنده خود بزرگ شده استان همجوار هرمزگان، استان کرمان هستم و از اینکه در استان هرمزگان احساس غریبگی نخواهم کرد بسیار اطمینان دارم.برهانی در خصوص استفاده از مربیان و بازیکنان بومی اضافه کرد: بندرعباس مربیان با تجربه بسیاری دارد، مربیانی که سال ها لیگ های دسته اول و دوم کشور را تجربه کرده اند و با توجه به تجربیاتی که دارند از آن ها می توانیم در ترکیب فنی تیم شهرداری استفاده کنیم و قطعا همکاران بندرعباسی خواهم داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چند بازیکن را شناسایی کرده ام، ابراز کرد: بندرعباس استعدادهای خوبی را دارد و تیم شهرداری بندرعباس در فصل پیش رو بالای 50 تا 60 درصد از بازیکنان بومی استفاده خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عنوان کرد: هدف گذاری ما صعود به لیگ بالاتر است و بازیکنانی که از لحاظ کیفیت استاندارهای لازم را داشته باشند چه بسا بهتر است که بومی باشند.

وی در پایان گفت: هم دوره ای‌های بنده به مانند رضا عنایتی نیز از الان در راه دست قرار گرفته اند که در لیگ دسته دوم به مربیگری می پردازند و با توجه به مشورت هایی که با مربیان سال های قبل کرده ام، بندرعباس را انتخاب بسیار خوبی دانستم و امیدوارم به این تیم کمک‌های خوبی کنم.

 

دیدگاه ها (0)
img