فرمانده انتظامی ویژه کیش:

جلب رضایت مردم هدف پلیس در اجرای طرح های امنیت اجتماعی است



 صبح ساحل  ، حوادث - فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: مهمترین هدف پلیس از اجرای طرح های امنیت اجتماعی کسب رضایت مردم عنوان کرد.

به گزارش  به نقل از پلیس هرمزگان، رحیم جهانبخش گفت: امنیت یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه کشور است که تامین آن نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دست اندرکاران و مردم عزیز است.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش  با تاکید بر افزایش تصمیم گیری ها برای ارتقاء امنیت پایدار، گفت: برای اینکه بتوانیم امنیت پایداری را در جزیره ایجاد کنیم، می طلبد که این همکاری ها افزایش پیدا کند چرا که اجرای دقیق، بهینه و به موقع طرح های انتظامی نیازمند همفکری، همگرایی و همکاری تمامی رده های انتظامی و سایر دستگاه ها با هم است.جهانبخش خاطرنشان کرد: اولویت اصلی پلیس در طرح های تابستانه،اقدامات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار آن به فعالیت های سلبی و برخورد با هنجارشکنان نیز توجه خواهد شد.

وی مطالبه گری از نهادهای مسئول و دستگاه های اجرایی با اجرای طرح های هدفمند را از مهمترین عوامل پیشگیری از جرائم در کیش عنوان کرد و گفت: تعیین راهکارهای پیشگیری از جرم ، تجزیه و تحلیل و ارزشیابی اقدامات انجام شده از مهمترین اقدامات اساسی در کاهش نرخ جرم در جامعه است.فرمانده انتظامی ویژه کیش در خاتمه ارتقاء امنیت اجتماعی ، ارتقاء احساس امنیت و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری کیش را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در اجرای این طرح ها برشمرد و گفت:جلب رضایت مردم مهمترین هدف پلیس با اجرای طرح های امنیت اجتماعی است.

کنجکاوی و شیطنت نوجوان ۱۳ ساله دردسرساز شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به دردسرساز شدن شیطنت دو نوجوان گفت: شیطنت و کنجکاوی نوجوان ۱۳ ساله موجب شد تا شایعه سرقت خودرو در کیش شکل بگیرد.روح الله زمانی اظهارداشت: یک نوجوان سیزده ساله با مشاهده یک خودروی روشن که در مقابل یکی از بانک ها رها شده بود سوار بر خودرو از محل پارک خارج و در سطح شهر تردد کند.

وی با بیان اینکه مالک خودرو پس از خروج از بانک متوجه می شود که خودرو وی در محل پارک شده نیست و به تصور سرقت خودرو مراتب را با پلیس ۱۱۰ کیش در میان گذاشته و اعلام سرقت می کند.زمانی افزود: به محض تماس مالک خودرو مراتب به واحدهای گشت پلیس در سطح جزیره اعلام شد و در کمتر از ۵ دقیقه رویت خودرو توسط واحدهای گشت اعلام شد که ماموران در تعقیب خودرو در کمتر از ۲۰ دقیقه خودرو را در جاده جهان متوقف و به مالک تحویل دادند.

رئیس پلیس آگاهی کیش تصریح کرد: این نوجوان که پس از برداشتن خودرو یکی از دوستان خود را نیز در سطح شهر سوار می کند به دلیل عدم مهارت در رانندگی، باعث شد صدماتی نیز به این خودرو وارد شود.زمانی با اشاره به اینکه هم اکنون مراحل قانونی پرونده در حال طی شدن است و نوجوان خاطی با وثیقه تا اعلام نتیجه توسط دستگاه قضایی تحویل خانواده شده است اظهار کرد: از تمام شهروندان تقاضا می شود هنگام خروج از خودرو، موارد ایمنی را رعایت کرده و خودرو را در حالی سوئیج روی آن قرار دارد یا روشن است در مکان های عمومی به حال خود رها نکنند.

وی با بیان اینکه در جزیره کیش خوشبختانه سرقت خودرو وجود ندارد افزود: این مورد نیز تنها به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی توسط مالک خودرو و  کنجکاوی و شیطنت این نوجوان روی داده است به همین دلیل علاوه بر درخواست از خانواده در توجه بیشتر به نوجوانان و توضیح موارد خطرناک به آنان از مالکان خودروها درخواست کرد تا هنگام خروج از خودرو، آن را خاموش کرده و موارد ایمنی را رعایت کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کیش در پایان خاطر نشان کرد: جزیره کیش یکی از امن ترین شهرهای ایران اسلامی است اما این امنیت به معنای رها سازی اموال و بی توجهی به موارد ایمنی و قانونی نیست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها